مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نگین‌های درخشان انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را نگین‌های درخشان انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کمترین وظیفه مسئولان است.
کد خبر: ۴۵۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 28April 2021

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نگین‌های درخشان انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در تماس تلفنی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک سالروز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را نگین‌های درخشان انقلاب اسلامی دانست.

وی بیان داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستادگی کرده و با دادن ارزشمندترین دارایی خود با خدا معامله کردند که خداوند متعال از بندگان مؤمن خود همین انتظار را دارد. مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تمام توان در خدمت جامعه ایثارگری هستیم.

رستمیان هدف مجموعه بنیاد شهید را رضایتمندی ایثارگران دانست و مطرح کرد: امروز هم در شرایط کرونا تمام توان خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای خدمت به جامعه ایثارگری به‌کار بسته‌ایم تا با برقراری تماس‌های تلفنی و ارائه خدمات غیرحضوری ضمن حفظ سلامتی ایثارگران مشکلات این عزیزان را نیز مرتفع کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان با بیان اینکه خون‌های زیادی برای این نظام و انقلاب ریخته شده و ایثارگری‌های فروانی صورت گرفته است، تأکید کرد: امروز قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کمترین وظیفه مسئولان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار