انتشار فراخوان دومین جشنواره مجازی «روز قدس، میراث ماندگار»

فراخوان دومین جشنواره مجازی «روز قدس، میراث ماندگار» ویژه دانش‌‌آموزان و در بخش‌های مسابقه پرسش مقاومت، کتابخوانی و دابسمش منتشر شد.
کد خبر: ۴۵۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ - 28April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، فراخوان دومین دوره جشنواره «روز قدس، میراث ماندگار» ویژه دانش‌ آموزان و شامل بخش‌های لب زنی (دابسمش)، پرسش مقاومت و کتابخوانی برگزار می‌شود.

مسابقه لب‌زنی (دابسمش) با «آهنگ‌های می‌کشیم» با صدای حامد زمانی، «یه مسجد وسط دو تا مثلث اسیره» با صدای امیر تاجیک و «قاسم هنوز زنده است» با صدای رضا صنعتگر برگزار خواهد شد.

بخش مسابقه پرسش مقاومت شامل کامل کردن جمله‌ «من مدافع کودک فلسطینی هستم، چون...» در یک پاراگراف است. علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش مسابقه به نرم‌افزار شاد دانش‌آموزی مراجعه کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ به شماره ۰۹۳۷۰۲۹۷۰۸۶ ارسال کنند.

بخش مسابقه کتابخوانی این جشنواره ویژه گروه سنی نونهال و نونگاه(۹ تا ۱۵ سال) برگزار می‌شود. برای شرکت در این بخش، کتاب «قندیل کوچک»، نویسنده «غسان کنفانی» ترجمۀ «غلامرضا امامی» نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در لینک به آدرس kerman.kpf.ir/Competition آماده دانلود است.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند از ۶ تا ۱۷ اردیبهشت ماه مصادف با روز قدس در این جشنواره شرکت کنند و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۴۳۲۷۱۲۸۱۳ تماس نمایند.

انتشار فراخوان دومین جشنواره مجازی «روز قدس، میراث ماندگار»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار