صهیونیست‌ها سه خودروی فلسطینی‌ها را به آتش کشیدند

در ادامه تعدی نظامیان و شهرک‌نشینان اسرائیلی، صهیونیست‌ها خودروی غیر نظامیان فلسطینی را آتش زدند و با شمار زیادی از جوانان درگیر شدند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
کد خبر: ۴۵۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ - 28April 2021

صهیونیست‌ها سه خودروی فلسطینی‌ها را به آتش کشیدندبه گزارش گروه بین‌‎الملل دفاع‌پرس، تعدی نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست امروز چهارشنبه به ساکنان قدس شدت گرفته است.

منابع محلی به روزنامه العربی الجدید گفتند که شهرک‌نشینان به روستای «بیت اکسا» واقع در شمال غرب قدس اشغالی حمله کردند.

صهیونیست‌ها در این حملات، سه خودروی متعلق به مردم این روستا را آتش کشیدند و شعار‌های نژادپرستانه روی دیوار‌های منازل نوشتند.

به گفته این منابع، جوانان فلسطینی در محله «الشیخ جراح» در شهر قدس، حملات چند صهیونیست را که قصد داشتند به این محله یورش ببرند، دفع کردند.

این در حالی است که دها صهیونیست دیگر، وارد محوطه‌های مسجد القصی شدند و نظامیان این رژیم نیز از آنان حمایت کردند.

از شامگاه گذشته تا امروز، در محله‌های مختلف شهر قدس، نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی درگیر شدند و با گلوله پلاستیکی به سمت آنان شلیک کردند.

این درگیری‌ها باعث شد که ۱۵ جوان فلسطینی زخمی شدند. صهیونیست‌ها همچنین برای متفرق کردن معترضان از گاز‌های اشک‌آور استفاده کردند.

درگیری‌هایی نیز در شهرک‌های «الرام»، «العیسویة»، «سلوان»، «الطور» و اردوگاه «شعفاط» در قدس بین نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی صورت گرفته است.

منابع محلی خبر دادند که نظامیان صهیونیست در میدان الشهداء قدس، چندین نفر را بازداشت کردند و شماری از آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار