تجلیل ارشد نظامی ارتش در قم از آزاده جانباز «رجبی زاده» + تصاویر

سرهنگ «نعمت محسنی زرین» در راستای دیدار با ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای ارتش، با آزاده جانباز «منصور رجبی زاده» دیدار و از مقام ایثارگری وی تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۵۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸ - 28April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «نعمت محسنی زرین» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم، با «منصور رجبی زاده» آزاده و جانباز ارتش در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت ایثارگری آزادگان سرافراز عنوان کرد: هر یک از این آزادگان درس‌های بزرگی از استقامت و آزادگی را به ما می‌دهند و ما باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

ارشد نظامی ارتش در استان قم افزود: آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشار‌های دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‌های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

تجلیل ارشد نظامی ارتش در قم از آزاده جانباز «رجبی زاده» + تصاویر

حجت الاسلام نارویی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک قم نیز در این دیدار، با بازگویی خاطراتی از آزادگان سرافراز یادآور شد: همه ما وظیفه داریم که از عناصر فداکار و ایثارگر به هر نحوی تشکر و قدردانی به عمل آوریم و همیشه مدیون این فداکاری‌ها و ایثارگری این عزیزان هستیم.

در پایان با حضور مسئولان فوق و معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی، لوح سپاس و تقدیر به خانواده آزاده و جانباز منصور رجبی زاده تقدیم شد.

آزاده جانباز «منصور رجبی زاده» سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج به افتخار جانبازی نائل شد؛ وی در ۳۱ تیر سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد به اسارت دشمن در آمد و مدت ۷۸۲ روز در اردوگاه‌های دشمن بعثی اسیر بود.

تجلیل ارشد نظامی ارتش در قم از آزاده جانباز «رجبی زاده» + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها