فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر مطرح کرد؛

لزوم تلاش برای گرامیدشت حماسه آزادسازی خرمشهر به زبان هنر

عریضاوی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر گل سرسبد موفقیت‌های دوران دفاع مقدس بود، گفت: تمام ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها باید به سهم خود در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و معرفی حماسه سالروز آزاد سازی خرمشهر با زبان هنر تلاش کنند.
کد خبر: ۴۵۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ - 29April 2021

لزوم تلاش برای گرامیدشت حماسه آزادسازی خرمشهر به زبان هنربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سلسله جلسات کمیته ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد.

«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در این جلسات که به صورت جداگانه با مدیران ادارت مختلف برگزار شد بر هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن حماسه سوم خرداد تاکید کرد و اظهار داشت: هیچ بهانه‌ای حتی ویروس کرونا نباید ما را از انجام برنامه‌های ارزشی و معنوی دور کند.

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را یک وظیفه و اصل مهم در اجرای برنامه‌ها دانست و افزود: بنا به ضرورت باید در بستر رسانه‌ای و به خصوص ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی بهره برده و با تولید محتوای فاخر در خصوص حماسه سوم خرداد این مناسبت ملی را گرامی بداریم.

دبیر ستاد سوم خرداد با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر گل سرسبد موفقیت‌های دوران دفاع مقدس بود، گفت: تمام ادارات، سازمان‌ها و نهادها باید به سهم خود در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و معرفی حماسه سالروز آزاد سازی خرمشهر با زبان هنر تلاش کنند تا نسل‌های جوان کشور بدانند که چه جانفشانی‌هایی صورت گرفته تا ما امروز در امنیت و اقتدار کامل به گذران زندگی بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار