طی پیامی؛

سردار کارگر انتصاب امیر «قادر رحیم‌زاده» را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی انتصاب امیر قادر رحیم‌زاده به سمت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در پیامی به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ - 29April 2021

سردار کارگر انتصاب امیر «قادر رحیم‌زاده» را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» را به‌سمت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«برادر ارجمند امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده

فرمانده محترم قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام، انتصاب شایسته جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به سمت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدون شک تعهد، تخصص و تجارب ارزنده آن امیر سرافراز اسلام در دفاع از مرز‌های هوایی کشورمان در سال‌های حماسه و ایثار، مایه خیر و برکت و نویدبخش تجلی «ما مقتدریم» در دفاع نفوذناپذیر از آسمان میهن اسلامی و تقویت شبکه یکپارچه و به‌روز فرماندهی و کنترل پدافند هوایی خواهد بود.

ان‌شا‌الله با عنایت حق تعالی، در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت منویات و رهنمود‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ادامه مسیر پرتلالو و درخشان مجاهدان فی سبیل الله در هشت سال دفاع مقدس و مقاومت و تلاش در راستای عزت، استقلال و پیشرفت ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار