تجلیل از گروه‌های جهادی بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری

شست مجمع خیرین عشایری و تجلیل از گروه‌های جهادی بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 29April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، نشست مجمع خیرین عشایری و تجلیل از گروه‌های جهادی بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، همزمان سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع)، با حضور سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) و حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی صدر» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در این نشست، با تبریک میلاد کریم اهل بیت حضرت امام مجتبی (ع)، ضمن بیان خاطراتی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به نقش جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم در امینت جامعه و دفاع از حریم اهل بیت (ع) پرداخت و آرامش جامعه را مرهون خون پاک شهدا به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت و سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

سردار اکبری با اشاره به روایات و احادیث پیرامون خدمت‌رسانی به محرومین، از اقدامات گروه‌های جهادی بسیج تجلیل کرد و گفت: بنده دست همه گروه‌های جهادی را می‌بوسم و تشکر دارم از عزیزانی که در مناطق عشایری و صعب‌العبور حضور می‌یابند و به ارائه خدمت می‌پردازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) نیز در این نشست، با ذکر روایتی از حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: جوانمردی، ایمان، اصالت از ویژگی‌های جهادگران بسیجی است که به یاری محرومان می‌شتابند.

حجت‌الاسلام «حسینی صدر»، در ادامه با تشریح روایتِ امام حسین (ع)، یاری جستن از محسنین دارای اصل و نسب و کسانی که حرمت نیازمندان را رعایت می‌کنند را مورد تأکید قرار داد و افزود: جهادگران اصیل اخلاص دارند و این اخلاص آرامش به انسان می‌دهد.

سرهنگ پاسدار «علی‌صغر ایزدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری هم در این نشست، به تشریح فعالیت‌های یکساله سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری و گروه‌های جهادی در بخش‌های فرهنگی، محرومیت‌‌زدایی و خدمات‌رسانی و امدادی بهداشتی و تقویت وحدت اقوام با شعار محوری «۱۰ هزار شهید ۱۰ هزار خدمت» پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت‌های کم‌نظیر و خداپسندانه گروه‌های جهادی، از جمله در بخش محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی، توزیع بسته‌های معیشتی و ساخت سرویس‌های بهداشتی، آبشخور‌های احشام، واکسیناسیون احشام و ساخت خانه‌های محرومین و توزیع جهیزیه و ویزیت رایگان و خدمات پزشکی و ارائه مشاوره‌های بالینی و روانشناسی و صد‌ها عنوان خدمت دیگر را از جمله اقدامات سپاه عشایری برشمرد.

وی از گروه‌های جهادی هم خواست همچنان که در سال ۱۳۹۹ اقدامات قابل توجهی در مناطق عشایری انجام داده‌اند، در سال ۱۴۰۰ نیز سپاه ناحیه عشایری را در ارائه خدمات به عشایر یاری کنند.

تجلیل از خیران و اقدامات گروه جهادی شهید «محمدیار خدادادی» پایان‌بخش این نشست صمیمی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار