فرمانده سپاه البرز:

موانع تولید استان البرز توسط سازمان بسیج صنعت شناسایی شد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: لیست موانع تولید در این استان توسط سازمان بسیج صنعت تهیه‌شده است که رفع بخشی از این موارد توسط سپاه و بخشی توسط مسئولان کشوری و استانی پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۴۵۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ - 29April 2021

موانع تولید استان البرز توسط سازمان بسیج صنعت شناسایی شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «سید یوسف مولایی» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی کوثر، با تأکید بر ضرورت رفع موانع تولید در راستای تحقق شعار سال جاری، اظهار داشت: اقدامات بسیاری در جهت توسعه صنعت استان البرز صورت گرفته است.

وی با اشاره به تلاش‌های مجاهدانه مسئولان استان در حوزه تولید و صنعت، این اقدامات را ستودنی دانست و افزود: علی‌رغم تمامی تلاش‌ها، ظرفیت‌های موجود در این استان به بهره‌برداری نرسیده است. صنعت‌گران البرزی با وجود تمام محدودیت‌ها، با بومی‌سازی تکنولوژی و دستگاه‌های تولیدی به اقتصاد کشور کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به موانع پیش روی تولیدکنندگان، بیان داشت: رفع موانع موجود کمی همت مطلبد که لازمه این امر آن است که هر کس در حد توان گامی در این راستا بردارد.

سردار مولایی از راه‌اندازی سازمان بسیج صنعت توسط سپاه پاسداران خبر داد و مطرح کرد: طی چهار سال گذشته، تلاش‌های بسیاری در راستای عارضه‌یابی و رفع مشکلات تولید توسط این سازمان صورت گرفته و لیست موانع تولید نیز تهیه‌شده است که بخشی از این موارد توسط سپاه و بخشی دیگر توسط مسئولان کشوری و استانی پیگیری می‌شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه سپاه تمام توان خود را برای حمایت از تولید به کار می‌گیرد، گفت: در این زمینه اقداماتی از جمله طرح مسائل با مسئولان دولتی، طرح در شورای تأمین، نامه‌نگاری با مسئولان کشوری سپاه و پیگیری‌های دیگر از مسئولان استانی انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها