نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس:

شهید «شیرودی» یکی از برجسته‌ترین شهدای دفاع از انقلاب اسلامی است

«حسینی» گغت: شهید شیرودی قطعا یکی از برجسته‌ترین شهدای دفاع از انقلاب و سال‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۵۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ - 29April 2021

شهید «شیرودی» یکی از برجسته‌ترین شهدای دفاع از انقلاب اسلامی است«سید شمس الدین حسینی» نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم چهلمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید «علی اکبر شیرودی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با بیان اینکه شهید شیرودی قطعا یکی از برجسته‌ترین شهدای دفاع از انقلاب و سال‌های دفاع مقدس است، اظهار داشت: در باب رشادت این شهید هرچه بگوئیم کم است.

وی افزود: بی‌تردید رکورد‌هایی که شهید شیرودی در دفاع مقدس از خود برجا گذاشته از جمله ساعات پر‌شمار پروازی در ایام کوتاه کم‌نظیر بود.

حسینی ادامه داد: این فرمانده سلحشور هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در جبهه‌های کردستان و هم جبهه دفاع مقدس افتخارآفرین و پر رشادت حماسه آفرید و سرانجام در منطقه بازی‌دراز به شهادت رسید.

این مسئول با بیان اینکه بزرگترین و والاترین مقامات کشور نکاتی را که در خصوص ایشان گفتند نکات بی‌بدیلی است، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: «شیرودی اولین نظامی که به او اقتدا کردم» و از بزرگان دیگر نقل شده که ما در سیمای شیرودی مالک اشتر می‌بینیم و همواره و همیشه جملاتی که نقل می‌شود عبرت آموز است.

وی با بیان اینکه از خود شهید شنیدم که می‌گفت: «وقتی از جبهه‌ها برمی‌گشتم پسرم ابوذر را هیچگاه سخت در آغوش نمی‌گرفتم؛ اگر سخت در آغوش می‌گرفتم واهمه این را داشتم که برای برگشتن پاهایم لرزان شود.» افزود: این شهید همواره، همیشه و هر لحظه دفاع از مملکت و دفاع از ارزش‌ها را در سلسه کار خودشان قرار می‌داد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مادر شهید سال‌ها حتی پس از شهادت پسرشان استوار بود، ادامه داد: مادر شهید زن بزرگوار، مومنه، فرهیخته، لایق و شایسته‌ای بود که فرزند شایسته‌ای مانند شیرودی را به جامعه معرفی کرد و افتخار می‌کنیم که نام شیرودی یک جلوه دیگری به منطقه ما داد و یاد شهید زمزمه مردمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار