دریادار سیاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ارتش در خصوص واکسیناسیون کارکنان خود تابع وزارت بهداشت است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه کار واکسیناسیون را در ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده‌ایم، گفت: این کار را مطابق با شرایط اعلام شده و میزان سهمیه‌ای که دریافت می‌شود، انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۴۵۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱ - 01May 2021

ارتش در خصوص واکسیناسیون کارکنان خود تابع وزارت بهداشت استامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص واکسینه کردن کارکنان «آجا» اظهار داشت: در این رابطه تابع مقررات کلی کشور و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت هستیم.

وی افزود: برابر شرایطی که وزارت بهداشت اعلام می‌کند و همچنین مطابق با سهمیه‌ای که به ما واگذار می‌شود، ما کار واکسیناسیون نیرو‌ها را انجام می‌دهیم.

دریادار سیاری ادامه داد: مطابق با دستورالعمل‌های ارائه شده از سازمان‌های ذی‌ربط کار واکسیناسیون نیرو‌ها در ارتش آغاز شده و ادامه این کار نیز مطابق با دستورالعمل‌ها پیش می‌رود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش پادگان‌های نظامی را امن‌ترین اماکن برشمرد و گفت: پروتکل‌های بهداشتی به‌طور جدی در مراکز نظامی اجرا می‌شود تا نیروی انسانی ما از سلامت برخوردار باشد و بتوانیم با آمادگی کامل از استقلال و تمامیت ارضی کشور در برابر تهدیدات دفاع کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار