فرماندار بردسکن:

«کارگران» مجاهدان اقتصادی هستند

«شاکری» گفت: کارگران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به عنوان مجاهدان اقتصادی با پشتکار و همت خود در رونق و جهش تولید، توانسته‌اند دشمنان را در دستیابی به اهداف خود ناکام کنند.
کد خبر: ۴۵۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ - 30April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، به مناسبت هفته کار و کارگر طی مراسمی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور «مجتبی شاکری» فرماندار شهرستان بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولین محلی از پنج پاکبان شهرستان بردسکن به نمایندگی از تمامی پاکبانان تجلیل شد.

مجتبی شاکری با گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار داشت: کارگران، مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی و اساس توسعه جامعه محسوب می‌شوند چرا که تولید و اقتصاد کشور با بهره‌گیری از تلاش آنها رونق پیدا کرده است.

فرماندار بردسکن به هفته کار و کارگر اشاره کرد و افزود: گرامیداشت هفته کار و کارگر فرصت مغتنمی است تا به پاس خدمات صادقانه کارگران شریف و زحمتکش شهرستان، زحمات بی‌بدیل آنان را ارج نهاده و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده با استفاده از توان این عزیزان در سنگر کار و تلاش در راستای تولید و شکوفا شدن اقتصاد گام‌های موثری برداشته شود.

وی تصریح کرد: کارگران در دوران تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند که به رغم فشارهای مضاعف هم می‌توانند با مدیریت جهادی و انقلابی در جهت عدم توقف چرخ تولید و اقتصاد ایفای نقش کنند و این کارکرد کمتر از مجاهدت کادر درمان نیست.

«کارگران» مجاهدان اقتصادی هستند

شاکری بیان داشت: در این راستا دولت نیز با ارائه راهکارهای قابل توجه درصدد کاهش مشکلات قشر زحمتکش کارگر است چون یکی از اقشار مهم در توسعه و شکوفایی اقتصادی کارگران هستند.

فرماندار بردسکن تاکید کرد: اگر چه امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی، دشمنان اقتصاد و معیشت جامعه را مورد هدف قرار داده‌ ولی خوشحال هستیم که کارگران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به عنوان مجاهدان اقتصادی با پشتکار و همت خود در رونق و جهش تولید توانسته‌اند دشمنان را در دستیابی به اهداف خود ناکام کنند.

وی در پایان به نقش شهرستان بردسکن در حوزه تولید اشاره کرد و بیان داشت: این شهرستان در حوزه‌های مختلف در سطح استان و حتی کشور سرآمد است و می‌توان در سایه تعامل و همدلی و با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و نخبه، ایران اسلامی را در تمامی بخش‌ها به خودکفایی برساند.

حمایت از کارگران، ضامن شکوفایی و رونق اقتصادی کشور

سرهنگ جنیدی در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» گفت: تولید، قلب تپنده اشتغال و اقتصاد کشور است و کارگران افسران جبهه تولید هستند.

وی با تاکید بر لزوم پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در بخش تولید، خاطر نشان کرد: تکیه بر تولید داخلی و حمایت از کار و کارگر ایرانی، ضامن شکوفایی و رونق اقتصادی کشور، قطع وابستگی و بی اثر شدن تحریم‌ها خواهد شد.

«کارگران» مجاهدان اقتصادی هستند

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در ادامه با درخواست از ساختارها و دستگاه‌های متولی کار و تولید برای پشتیبانی و مانع‌زدایی از بخش تولید، از آمادگی کامل سپاه و بسیج شهرستان بردسکن برای حمایت از تولید و اشتغال در شهرستان خبر داد.

جنیدی در پایان گفت: کارگران موتور محرکه اقتصاد کشور به شمار می‌آیند و مجاهدت آنها در سنگر تولید همچون جهاد در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها