امام جمعه شهرستان مهریز:

حل ریشه‌ای مشکلات اقتصادی کشور به همت و عزم جدی نیاز دارد

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» با بیان اینکه حل ریشه‌ای مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور به همت و عزم جدی نیاز دارد گفت: توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و عمل به شعار امسال موجب رونق و جهش تولید و اشتغال پایدار است و همه باید وظایف خود را انجام دهند.
کد خبر: ۴۵۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ - 30April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز در پیام جمعه این هفته شهرستان به هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص استاد و معلم گرانقدر شهید «مرتضی مطهری»، از فرهنگیان خواست در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه‌های رهبری فرزانه برای تربیت نیروی انسانی در طراز نظام بکوشند.

محی‌الدینی از تلاش‌های مخلصانه فرهنگیان سخت‌کوش که در دوران کرونا از هیچ کوششی برای تربیت نسل جوان دریغ نداشتند و وظایف خود را جدی انجام دادند قدردانی و بر تربیت دانش‌آموزان بر اساس آموزه‌های دینی و مواظبت بر آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی تاکید کرد.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه اساسی‌ترین مشکل و مطالبه مردم از مسئولان، رسیدگی به مسایل اقتصادی و معیشتی است، اظهار داشت: باید تمام هم و غم مدیران تلاش مضاعف در برنامه‌ریزی، نظارت و حل معضلات به خصوص در رفع نیازهای اصلی مردم باشد.

وی ادامه داد: امروز به خاطر تحریم، کرونا و برخی سوء مدیریت‌ها در کشور مشکل اصلی مباحث اقتصادی و معیشتی مردم و نیازمندان جامعه است ادامه داد: مسئولان باید با عزمی جهادی و روحیه انقلابی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه داخل کشور و جلب همکاری همگان برای برون‌رفت از مشکلات موجود بکوشند.

حل ریشه‌ای مشکلات اقتصادی کشور به همت و عزم جدی نیاز دارد

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با بیان اینکه حل ریشه‌ای مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور به همت و عزم جدی نیاز دارد تصریح کرد: توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و عمل به شعار امسال موجب رونق و جهش تولید و اشتغال پایدار است و همه باید وظایف خود را انجام دهند.

‌وی با بیان اینکه مسئولان نظام باید همواره مواضع دشمنان را در بخش‌های مختلف و کشور عربستان مرتب رصد و مدنظر قرار دهند یادآور شد: داشتن بینش و بصیرت در برابر دسیسه‌های استکبار جهانی و حامیان منطقه‌ای آنها موضوع مهمی است که باید همواره جدی گرفته شود.

کارگران مومن و فداکار در صف مقدم تحقق شعار سال هستند

مدیر حوزه‌های علمیه مهریز همچنین هفته کار و کارگر را به خاطر نقش این جامعه هدف به خصوص در مقابل جنگ اقتصادی دشمنان و نامگذاری‌هایی که همواره مقام معظم رهبری بر تولید و اشتغال دارند خیلی حساس، با اهمیت و تعیین کننده ذکر کرد و بر تلاش مضاعف برای شکست توطئه مخالفان نظام تاکید کرد.

محی‌الدینی گفت: کارگران مومن و فداکار در صف مقدم تحقق شعار سال و شاکله اصلی تولید و کمک به نظام در این بخش مهم هستند و باید با همتی مضاعف همانند گذشته با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کشور و نیازها و گوش به فرمان مقام معظم رهبری وظایف خود را حوزه اقتصاد انجام دهند.

مردم و جوانان فضیلت شب قدر را بیش از گذشته بدانند

امام‌جمعه مهریز به فرارسیدن شب‌های قدر و اهمیت آن و بهره‌گیری از فیوضات و لحظات معنوی آن اشاره کرد و از مردم و جوانان خواست قدر آن را بیش از گذشته بدانند و با رعایت نکات بهداشتی و توجه به شیوه‌ها با دعا و تلاوت کلام وحی هرچه بیشتر به حضرت حق نزدیک شوند.

محی‌الدینی در ادامه به فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت علی (ع) در ۲۱ رمضان اشاره کرد و آن را به همگان تسلیت گفت و با ذکر فضایل و مناقب این امام همام (ره) در خصوص نقش ایشان در اسلام و موضوع عدالت و ضرورت شناخت و پیروی از ائمه اطهار (ع) که موجب سعادت دنیا و آخرت است اشاره کرد.

وی تصریح کرد: بازگشت به معنویت و عدالت منشور حکومت علوی است و حضرت علی (ع) در اصل مظهر حقیقی عدل و عدالت و انصاف الهی است و باید مردم و مسوولان از مناسبت‌ها و فرصت‌ها در تاریخ اسلام و سیره امامان معصوم (ع) برای رسیدن به کمال استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها