معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید به استان سیستان و بلوچستان رفت

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.
کد خبر: ۴۵۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ - 29April 2021

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید به استان سیستان و بلوچستان رفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان چابهار و کنارک با جانباز ۷۰ درصد «امیرمحمد رضوانی نیا» و «گل بی‌بی بلوچ زهی» همسر شهید «مراد محمد محتشمی نیا» دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها در جریان مسائل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت و از فداکاری و صبر ایثارگران معزز تجلیل کرد.

سردار سلیمانی در ادامه به شهرستان سرباز سفر کرد و با جمعی از فرماندهان سپاه این شهرستان به همراه گروه جهادی «حاج احمد متوسلیان» و گروه جهادی «ستارگان ایثار» دیدار کرد.

شرکت در مراسم افطاری با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان سرباز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان سرباز بود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین روز از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های کنارک، چابهار و زرآباد بازدید خواهد کرد و در این بازدید‌ها اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به اردو‌های فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار