فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌برداری از سبک زندگی شهدا

امیر «پرویز» با بیان اینکه شهید سپهبد «صیاد صیاد شیرازی» و «حاج قاسم سلیمانی» به‌عنوان اسوه‌های برتر ولایتمداری، شجاعت و اخلاق هستند، گفت: جوانان انقلابی باید سبک زندگی این شهدای بزرگوار را به‌عنوان شاخص و الگوی برتر مورد مطالعه و بهره‌برداری قرار دهند.
کد خبر: ۴۵۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ - 01May 2021

ضرورت بهره‌برداری از سبک زندگی شهیدان «سلیمانی و صیاد شیرازی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امروز در دیدار با جانشین فرمانده soc مشترک شرق کشور، اظهار داشت: سپاه یک سازمان و ارگانی است که از بطن و متن انقلاب سرچشمه گرفته و یک شجره مبارکه الهی بوده که مایه افتخار کشور، ملت و نظام اسلامی است.

وی بیان داشت: عظمت و اقتدار سپاه پاسداران، عظمت و قداست انقلاب و سپاه تعریف می‌شود که پا به پای انقلاب و ملت از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، سپر بلای انقلاب، نظام، ملت و کشور بوده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق مطرح کرد: امروز سپاه پس از گذشت ۴۲ سال به برکت و ثمره خون شهدای سرافراز و همت و تلاش مردان بی ادعا به شجره طیبه تنومند انقلاب تبدیل و توانسته همراه و همگام با سایر نیروهای مسلح پایه های مستحکم انقلاب را تقویت بخشد .           

پرویز با تأکید بر اینکه سپاه به عنوان نهادی از بدنه مردم، دژ مستحکم نظام اسلامی در برابر دشمنان انقلاب است، تصریح کرد: فرزندان شایسته ملت ایران در ارتش و سپاه همواره در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی مقتدرانه حضور یافته‌اند.

وی با بیان این که حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای نظام مهم ترین رسالت سپاه پاسداران است، افزود: این نهاد انقلابی با عملکرد بی‌نظیر خود بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب را خنثی کرده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در ادامه به نقش وحدت میان سپاه و ارتش اشاره کرد و بیان داشت: امام بزرگوار همواره به همكاری و وحدت ارتش و سپاه تأكید می‌كردند و معتقد بودند كه دشمن به دنبال آن است تا با تفرقه‌افكنی بین نیروهای نظامی، به جمهوری اسلامی ضربه بزند.

پرویز یادآور شد: میزان همكاری سپاه و ارتش در دوران دفاع مقدس نیز به حدی بود كه شهید صیاد شیرازی در این مورد گفت؛ «ما (ارتش و سپاه) كاملا در هم ذوب شده بودیم» لذا این شهید بزرگوار همچنین همكاری ارتش و سپاه را تركیب مقدس نیروهای اسلام می‌نامید.

وی خاطرنشان کرد: وحدت ، یکپارچگی و تعامل بین ارتش و سپاه ریشه‌ای است و این دو بازوی دفاعی کشور در کنار هم هویت پیدا می‌کنند و این تعامل بین ارتش و سپاه می‌تواند به عنوان یک الگو و مصداق باشد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با تأکید بر اینکه پاسداری از انقلاب مختص پاسداران با لباس خاص نیست و هر شخصی که از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کند پاسدار اسلام و انقلاب است، عنوان کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و برای پاسخگویی به هر نوع تهدید آمادگی کامل داریم.

پرویز در پایان با بیان اینکه شهید سپهبد «صیاد صیاد شیرازی» و «حاج قاسم سلیمانی» به عنوان اسوه‌های برتر ولایتمداری، شجاعت و اخلاق هستند، خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی باید سبک زندگی این شهیدان بزرگوار را به عنوان شاخص و الگوی برتر مورد مطالعه و بهره‌برداری قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها