مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه البرز:

توان کشور ما متکی بر ایمان و اعتقاداتمان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: توان کشور ما محدود به افراد و ادوات نیست بلکه متکی بر ایمان و اعتقاداتمان است.
کد خبر: ۴۵۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ - 01May 2021

توان کشور ما متکی بر ایمان و اعتقاداتمان استحجت‌الاسلام‌‌‌ «علی مراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، با بیان اینکه تهدیدات دشمن فراتر از توان پادگانی ما است، اظهار داشت: توان ما محدود به افراد و ادوات نیست بلکه متکی بر ایمان و اعتقاداتمان است.

وی با اشاره به اینکه همین اعتقادات و ایمان موجب تقویت روحیه انقلابی و اقتدار در سپاه و بسیج شده است، ادامه داد: شاید دشمنان ادوات بیشتری داشته باشند اما در میدان عمل، دست برتر از آن نیروهایی است از امکانات کمتری را در اختیار دارند. هرچه اعتقاد و ایمان به خدا بیشتر باشد، قطعاً توان ما نیز بیشتر خواهد بود. اقتدار و انسان‌محور بودن بجای تجهیزات محور بودن ویژگی بارز سپاه است که موجب برتری آن نیز شده است.

حجت‌الاسلام‌‌ یوسفی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) مبنی بر اینکه «به نیروها بگویید: یکی از امدادهای الهی ترس، رعب و وحشتی است که خدا از شما در دل دشمنانتان می‌اندازد»، عنوان کرد: ما امروز شاهد رعب و وحشتی که در دل دشمن افتاده هستیم. پیروزی شهید حاج قاسم سلیمانی در شهری که 360 درجه در محاصره قرار داشت نیز به دلیل تعداد ادواتش نبود بلکه علت آن نصیرت و وعده الهی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اقدامات عقیدتی - فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: تمام اقدامات و فعالیت‌ها در راستای تقویت دست برتر نصرت الهی و ایمان و اعتقادات است. همه ما به یادآوری‌های دینی و ایمانی نیاز داریم؛ قطعاً هر کسی که به دنبال تقرب الهی باشد، به این یادآوری‌ها و بصیرت‌بخشی‌ها نیاز دارد.

حجت‌الاسلام یوسفی با بیان اینکه در آینده با فتنه‌های پیچیده‌ای روبه‌رو خواهیم شد که نیاز به بصیرت بیشتر و راسخ‌تری داریم، تصریح کرد: در مشکلات پیش رو نیاز به نگاه محکم و مستحکم‌تری داریم تا بتوانیم همانند گذشته از این پیچ‌ها عبور کنیم. در انتخابات آتی نیز باید با نگاه بصیرتی بیشتری حضور پیدا کنیم.

وی ‌خاطرنشان کرد: ممکن است افرادی به دلیل ضعف عقاید در مسیر غفلت سقوط کنند؛ افرادی را می‌بینیم که در انقلاب اسلامی در کنار امامین انقلاب بودند اما اکنون از این راه دور شده‌اند. باید ایمان خود را قوی‌تر کنیم زیرا قدرت ایمان بالاترین قدرت‌ها و تنها راه نجات ما خصوصاً در فتنه‌های آینده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار