مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام حسن (ع) البرز:

یکی از مأموریت‌های مهم سازمان بسیج کارگری تأثیرگذاری بر کار و صنعت است

سرهنگ «انصاری» یکی از مأموریت‌های مهم سازمان بسیج کارگری را تأثیرگذاری بر کار و صنعت دانست و گفت: کرونا علاوه بر آسیب‌هایی که به تمام اقشار وارد کرد، در بخش تولید و صنعت بیشترین تأثیر را داشت.
کد خبر: ۴۵۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ - 01May 2021

تأثیرگذاری بر کار و صنعت، یکی از مأموریت‌های مهم سازمان بسیج کارگری استسرهنگ «مسعود انصاری» مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، ضمن تبریک هفته کار و کارگر خدمت تلاشگران و صنعتگران، در رابطه با اقدامات بسیج کارگری در سال 99 و اوایل سال جاری اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های مهم سازمان بسیج کارگری تأثیرگذاری بر کار و صنعت است.

وی با بیان اینکه این تأثیرگذاری با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین می‌شود و متناسب با شرایط فرهنگی و اقتصادی کشور تأثیرگذاری خود را دارد، عنوان کرد: در سال 99 و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا اقدامات خوبی در این سازمان صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان البرز ادامه داد: در رزمایش کمک مؤمنانه در تمام حوزه‌ها برگزار شد و فردیس در رأس آن قرار داشت، 500 بسته معیشتی به کارگران نیازمند نیروگاه اهدا شد. در اشتهارد، نظرآباد و هشتگرد نیز همین اقدام صورت گرفت. در ماهدشت نیز علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع غذای گرم و کمک در تهیه جهیزیه نیز انجام شد.

‌انصاری با اشاره به قرارگیری هفته کار و کارگر در اوایل سال جاری و انجام اقدامات متنوعی در این زمینه، بیان داشت: با توجه به تشدید کرونا در سال جدید و اینکه بیشتر فعالیت‌ها به‌ صورت مجازی انجام می‌شود، دیدار با صنعتگران و بازدید از چند شرکت مهم در کرج و اشتهارد صورت گرفته است.

این مسئول برپایی میز خدمت، توزیع بسته‌های معیشتی میان کارگران نیازمند، تعامل و دیدار با نخبگان با همکاری مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غبارروبی گلزار شهدا و برنامه‌های مختلف دیگر را از جمله اقدامات این سازمان در سال جدید برشمرد.

وی با بیان اینکه کرونا علاوه بر آسیب‌هایی که به تمام اقشار وارد کرد، در بخش تولید و صنعت بیشترین تأثیر را داشت و در واقع اقتصاد دنیا را به‌گونه‌ای فلج کرد، گفت: با توجه به موج چهارم این بیماری، بسیج کارگری، کارگرانی را که از این ویروس منحوس ضربه خوردند و دچار مشکلات اقتصادی شدند، فراموش نکرده است.

‌انصاری افزود: توزیع پک‌های بهداشتی در سال گذشته و سال جاری میان تولیدکنندگان و کارگران واحدهای تولیدی یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان بود. در بخش دوم هماهنگی و ارتباط با کارخانجات تولیدکننده مواد اولیه شوینده‌ها، مواد ضدعفونی‌کننده و پک‌های بهداشتی صورت گرفت. همچنین به‌منظور افزایش تولید، تسهیلگری در امور صورت گرفت تا تولید این کارخانجات سرعت گیرد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان البرز، دلجویی از کارگران آسیب‌دیده و متضرر از کرونا با اهدای پک‌های بهداشتی و انجام رزمایش کمک مؤمنانه را از اقدامات بسیج کارگری در زمان شیوع کرونا دانست و ابراز داشت: دلجویی از خانواده‌ کارگران متوفی و کمک‌رسانی سازمان در حد توان با همکاری تولیدکنندگان، کارخانه‌داران و کارفرمایان نیز از دیگر اقدامات سازمان در زمان شیوع ویروس منحوس کروناست.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری مبنی بر «تولید، مانع‌زدایی‌ها، پشتیبانی‌ها»، در زمینه تبیین شعار سال و اقدامات صورت گرفته در این رابطه گفت: این شعار پشتیبان و ادامه‌دهنده شعار سال‌های پیش است؛ ما مأموریت خود را در این زمینه به‌صورت جدی آغاز کردیم تا بتوانیم در بخش صنعت که مهم‌ترین بخش اقتصادی کشور است تأثیرگذار باشیم.

‌مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان البرز متذکر شد: مقرر شده در بخش تولید همکاری‌ها و پشتیبانی‌های خوبی صورت گیرد. برگزاری جلسات هم‌اندیشی با نخبگان و صاحب‌نظران تمام تشکلات کارگری استان در دستور کار قرار دارد تا پشتیبانی‌های لازم از تولید و صنعت صورت گیرد و موانع موجود برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار