مشارکت جهادی پلیس نیشابور در پویش «اطعام مهدوی»

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از مشارکت جهادی کارکنان پلیس نیشابور در پویش بزرگ طرح اطعام مهدوی با تهیه و توزیع یک هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳ - 01May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از نیشابور، سرهنگ «حسین دهقانپور» فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار داشت: پلیس مردم‌مدار و مکتبی نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده که علاوه بر انجام وظيفه اصلی خود که ایجاد نظم و امنیت است همواره در تمامی صحنه‌ها پیش‌قدم بوده و آنرا برای خود افتخار می‌داند.

وی افزود: در راستای اجرای فرمایش رهبر معظم انقلاب و همچنین تدابیر فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، کارکنان انتظامی شهرستان نیشابور در یک حرکت خداپسندانه و خیرخواهانه در ماه مبارک رمضان، با کمک‌های نقدی خود مقدمات تهیه و پخت یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم جهت اطعام نیازمندان را فراهم کردند که با مشارکت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نیشابور و مساعدت کارکنان پلیس ‌شهرستان تعداد ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش قرار گرفته‌اند و با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان، تعداد ۱۰۰ نفر از این مددجویان ماهیانه می‌توانند به صورت رایگان از خدمات پزشکی عمومی، مامایی، مشاوره و همچنین خدمات سرپایی دندانپزشکی کلینیک امام سجاد (ع) به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

سرهنگ دهقانپور در پایان تصریح کرد: کلیه خدمات تخصصی و دندانپزشکی با تخفیف ۴۰ درصد برای مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده است که امیدوارم این اقدامات، مورد رضایت پروردگار متعال در ماه پر فضیلت و نورانی رمضان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار