سرهنگ عابدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

طرحی به نام عدم توقف کامیون‌های پلاک شهرستان در تهران وجود ندارد

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرحی به نام عدم توقف کامیون های پلاک شهرستان در تهران وجود ندارد.
کد خبر: ۴۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ - 26April 2015

طرحی به نام عدم توقف کامیون‌های پلاک شهرستان در تهران وجود ندارد

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، روز گذشته برخی از خبرگزاری ها در خبری به نقل از رحمتالله حافظی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران ذکر کردند که از ابتدای مهرماه، فعالیت کامیونها با پلاکهای غیرتهران، در تهران ممنوع و تنها در موارد عبوری مجاز هستند.

در حالی این خبر در رسانه ها منتشر شد که اگر چنین رویکردی در سطح شهر تهران به جریان بیفتد، یقینا بخش اعظمی از جریان اقتصادی کشور با چالش رو به رو خواهد شد و عملا ضربه سنگینی به فعالان تولید و واردات می خورد.

در پیگیری این موضوع، سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلس راهور تهران بزرگ در گفتوگو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس " گفت: تحقق چنین موضوعی امکان پذیر نیست اما در مورد نحوه کنترل تردد کامیون ها در سطح شهر تهران مباحثی مطرح شده است.

وی ادامه داد: اینکه طرحی وجود داشته باشد که طی آن کامیون ها با پلاک شهرستان امکان ورود و توقف در تهران را نداشته باشند، اصلا صحیح نیست.

این مقام انتظامی در پلیس تهران اظهار داشت: در مورد تردد کامیون ها در تهران در حال تصمیم گیری هستیم تا در آینده نزدیک رینگ کامیون ممنوع توسط دوربین ها کنترل و تخلفات در این بخش به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی تاکید کرد: هیچ برنامه ای در زمینه عدم توقف کامیون ها با پلاک شهرستان در تهران وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار