مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی مطرح کرد؛

برنامه‌های رسانه‌ای آستان قدس رضوی برای غیرفارسی‌زبان‌ها در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲

موسوی‌کیا گفت: ویژه‌برنامه‌های تولید شده توسط مرکز ارتباطات و رسانه را برای ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۵۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ - 02May 2021

برنامه‌های رسانه‌ای آستان قدس رضوی برای غیرفارسی‌زبان‌ها در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید محمدرضا موسوی‌کیا» مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در گفت‌وگویی اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها، برنامه سحرگاهی ماه رمضان به زبان انگلیسی است که برای پخش در بخش انگلیسی زبان شبکه جهانی امام رضا (علیه السلام) تهیه شده و فعلاً در بستر آی پی تی وی این شبکه پخش می‌شود.

موسوی کیا افزود: این برنامه هر شب در بستر یوتیوب آپلود می‌شود تا فعالان فضای مجازی به آن دسترسی داشته باشند.

وی در مورد برنامه سحرگاهی ماه رمضان که به زبان اردو تهیه و پخش می‌شود، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های تهیه شده در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، برنامه سحرگاهی اردو زبان است که از شبکه تلویزیونی و بین‌المللی سحر پخش می‌شود و علاوه بر آن، روی بخش آی پی تی وی شبکه جهانی امام رضا (علیه السلام) هم پخش می‌شود تا مورد استفاده مسلمانان و شیعیان شبه قاره هند و همچنین پاکستان قرار گیرد.

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی افزود: برنامه‌ای هم تحت عنوان لیالی رمضان برای مخاطبان عرب زبان تهیه می‌شود و علاوه بر پخش در تلویزیون بین‌المللی الکوثر سازمان صدا و سیما، در آی پی تی وی شبکه جهانی امام رضا (علیه السلام) و همین طور در شبکه اسلام اصیل و ثقلین پخش می‌شود تا مورد استفاده عرب زبانان دنیا قرار گیرد.

موسوی‌کیا در مورد برنامه‌های تولید شده توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برای آذری زبان‌ها و پخش در تلویزیون‌های بین‌المللی، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مطرح معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما، برنامه سحرگاهی شبکه تلویزیونی سحر آذری است. این برنامه امسال برای اولین بار مستقیماً در حرم مطهر رضوی تهیه و به‌صورت زنده و مستقیم در تلویزیون سحر پخش می‌شود تا مورد استفاده مخاطبان برنامه‌های حرم رضوی در کشور آذربایجان و همچنین دیگر آذری زبان‌ها قرار گیرد.

منبع: آنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار