بیانیه سپاه کربلا به مناسبت گرامیداشت روز معلم؛

شهید مطهری در خط مقدم مبارزه با انحراف ایستاده بود

سپاه کربلای استان مازندران به مناسبت گرامیداشت روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت علامه «مرتضی مطهری» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ - 02May 2021

شهید مطهری در خط مقدم مبارزه با انحراف ایستادگی کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سپاه کربلای مازندران به مناسبت گرامیداشت روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت علامه «مرتضی مطهری» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«معلمان پرورش‌دهنده مهم‌ترین سرمایه یک ملت؛ یعنی سرمایه انسانی، پایه‌ریزان تمدن نوین، جهادگران میدان کارزار مبارزه با جهل و بی‌سوادی و سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند»    

رهبر معظم انقلاب اسلامی

۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم و بزرگداشت علامه‌ای با اخلاص و دانشمندی با تقوا است که با نثار خون خویش به مقام و جایگاه معلم منزلت بخشید و الگوی اراده و ایمان و استقامت برای همه معلمان شده است. هدایت‌های پیامبرگونه استاد شهید مطهری که مبتنی بر اصول الهی و ولایی است، در پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دستاورد‌های فرهنگی و تربیتی اسلام ناب و انقلاب نقشی تعیین کننده داشته است که از همین رو امام راحل این علامه مجاهد را حاصل عمر خود می‌دانست.

علامه شهید مطهری با تأسی از سیره نبوی و با بهره گیری از نهضت فکری و فرهنگی حضرت امیرالمومنین علی (ع) در خط مقدم مبارزه با انحراف ایستادگی کرد و بر علیه مکتب‌های التقاطی و اندیشه‌های وارداتی ضد اسلامی که توسط غرب مستکبر از جمله آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث در حال تحمیل به ملت و در تلاش برای تخطئه فرهنگ دینی مردم ایران عزیز بود، با راه اندازی جنبش روشنگری به احیای تمدن اسلامی پرداخت.

روز شهادت استاد برجسته و بی‌نظیر تاریخ اسلام،  مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت معلم که همزمان شده با لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) بزرگ معلم تاریخ بشریت فرصت مناسبی است تا معلمان و اساتید عزیز با تاسی از راه و سیره علامه شهید، به تربیت نسل آینده ساز کشور پرداخته و برای حفظ و اصول اسلامی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی با ترویج بصیرت افزایی و مقاومت در مقابل نحله‌های فکری منحرف که همه تلاش خود را برای جذب دانش آموزان و جوانان بکار گرفته اند، به پرورش نیرو‌های مومن و انقلابی همت گمارند.

سپاه کربلای مازندران؛ ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره معلم بزرگ و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری؛ روز و هفته معلم را به همه آموزگاران، اساتید و علمای فاضل حوزه و دانشگاه تهنیت عرض نموده و تاکید دارد شکوفایی استعداد و توان بالقوه نسل تاریخ ساز برای حفظ ارزش‌های متعالی ملی یعنی ارزش‌های اسلامی و انقلابی در گرو اقتدا به منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری می‌باشد و همچنین اعلام می‌دارد با کمک قشر فرهیخته جامعه اجازه نخواهد داد نفوذی‌ھا و پیاده نظام‌ھای فرھنگ لیبرال دموکراسی به اهداف ضداسلامی خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار