معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک:

گام پنجم طرح شهید سلیمانی با قوت‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد

«علیمحمدی» گفت: گام پنجم طرح شهید سلیمانی به مراتب با قوت‌تر از گذشته با نقش آفرینی بسیجیان و مراکز بهداشت ادامه پیدا خواهد کرد و البته در این گام خدمات و اقدامات گسترده‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ - 02May 2021

گام پنجم طرح شهید سلیمانی با قوت تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، «علی علیمحمدی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک ‌امروز در نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و «سعید نمکی» وزیر بهداشت اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شیوع بیماری در کنار دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان بوده و بسیجیان توانسته اند با نقش آفرینی های گسترده بسیاری از خلاء ها را جبران کنند.

علیمحمدی گفت: گام پنجم طرح شهید سلیمانی به مراتب با قوت‌تر از گذشته با نقش آفرینی بسیجیان و مراکز بهداشت ادامه پیدا خواهد کرد و البته در این گام خدمات و اقدامات گسترده‌تر خواهد شد.

وی افزود: در اجرای واکسیناسیون عمومی قطعا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج و سپاه استفاده خواهیم کرد چرا که بسیج علاوه بر کارکردهای مختلف توانمندی‌های بسیار خوبی دارد که قطعا از آنها استفاده خواهیم کرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه در هفته جاری ازنظر ابتلاء به بیماری به وضعیت ثبات رسیده‌ایم، ولی متاسفانه میزان مرگ و میر با توجه به بستری‌های هفته‌های گذشته همچنان بالا است.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با رعایت پروتکل‌ها توسط همه مردم و اقشار جامعه و تلاش و هم افزایی بیشتر مسئولان در سطح استان بتوانیم در هفته‌های آینده از بحران فاز چهارم بیماری کرونا عبور کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار