مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

شهید سلیمانی همه ظرفیت‌های جهان اسلام را برای مقابله با استکبار پای کار آورد

سرهنگ «کریمی» گفت: شهید سلیمانی مصداق بارز آیه شریفه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه است و ایشان همه ظرفیت‌های جهان اسلام را برای مقابله با استکبار و استعمار جهانی پای کار آورد.
کد خبر: ۴۵۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ - 02May 2021

شهید سلیمانی همه ظرفیت های جهان اسلام را برای مقابله با استکبار و استعمار جهانی پای کار آورد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز (یکشنبه) در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگو و قهرمان واقعی ملت ایران است و ملت ایران و ملت‌های مسلمان همه ارزش‌های اسلامی و انقلابی را در وجود ایشان متبلور می دیدند.

وی افزود: شهید سلیمانی با ۴۰ سال ایثار و مجاهدت در میدا‌ن‌های مختلف توانست مکتب عاشورا و امام حسین (ع) را به خوبی احیاء کند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: شهید سلیمانی با جهاد همه جانبه در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کرد و با مجاهدت های همه جانبه توانست به قهرمان ماندگار تاریخ اسلام تبدیل شود.

وی ادامه داد: چهار رکن اصلی شهید سلیمانی که شامل ولایت مداری، اخلاص، ایستادگی در برابر دشمنان و فروتنی در برابر دوستان و خصوصا خانواده معظم شهدا موجب شد این شهید عزیز جایگاهی ویژه در بین ملت ایران و ملت های مسلمان داشته باشد.

کریمی با بیان اینکه شهید سلیمانی مصداق بارز آیه شریفه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه است،گفت: ایشان همه ظرفیت های جهان اسلام را برای مقابله با استکبار و استعمار جهانی پای کار آورد.

این مسئول اضافه کرد: نگاه کردن به شهید سلیمانی به چشم یک مکتب و یک مدرسه درس آموز در شرایط پیش رو بسیار میتواند راهگشا و موثر باشد چراکه همه ارزش های اسلامی در مکتب شهید سلیمانی جمع شده است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه تبیین مکتب شهید سلیمانی در مدارس و دانشگاه‌ها امروز یک ضرورت است، گفت: این مسئله باید به نحوی انجام شود که در آینده شاهد تربیت حاج قاسم های جدید در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی خاطر‌نشان کرد: ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری و استفاده از تجربه‌های ارزشمند کنگره شهدای استان و ستاد چهل سالگی دفاع مقدس در راستای تبیین و معرفی مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان همواره تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها