فرمانده ناجا در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی ناجا:

هرچه در توان داریم برای امنیت کشور خواهیم گذاشت

سردار اشتری در دیدار با خانواده دو تن از شهدای مرزبانی ناجا گفت: مطمئن باشید هر آنچه که در توان داریم برای امنیت کشور در طبق اخلاص خواهیم گذاشت تا هموطنانمان از آرامش و آسایش برخوردار باشند.
کد خبر: ۴۵۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ - 03May 2021

هر چه در توان داریم برای امنیت کشورخواهیم گذاشتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در بازدید از ستاد مرزبانی ناجا با خانواده‌های شهیدان «غلامرضا صادقی‌فرد» و «فرزاد رفعت» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی  در این دیدار، امنیت، آرامش، عزت و اقتدار کشور را مرهون جانفشانی و ایثارگری‌های شهیدانی دانست که بدون ادعا و بی منت جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

سردار اشتری تصریح کرد: شهدا مایه فخر همه ما هستند و خدمت به خانواده شهدا برای بنده یک توفیق بزرگ است.

این مقام ارشد ناجا دیدار با خانواده شهدا را برای خود و سایر همکاران مایه افتخار دانست و بیان کرد: ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدا هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت کشور، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه امنیت و آسایش و ثبات کنونی مدیون خون پاک شهدا و دعای خیر خانواده آنهاست، افزود: ان‌شاءالله ما شرمنده شهدا نشویم و مطمئن باشید هر آنچه که در توان داریم برای امنیت کشور در طبق اخلاص خواهیم گذاشت تا هموطنانمان از آرامش و آسایش برخوردار باشند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: هریک از شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و نظام مقدس ایران اسلامی کرده اند و امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده آنان را جبران کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها