مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین عنوان کرد؛

حضور پررنگ تشکل‌های مردم‌نهاد استان قزوین در توزیع کمک‌های مومنانه

امیر سرتیپ دوم «پیری» گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه دفاع مقدس استان قزوین نقش مهمی در جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه دارند.
کد خبر: ۴۵۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ - 03May 2021

امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه دفاع مقدس استان قزوین در ماه مبارک رمضان با تهیه و بسته‌بندی ده‌ها هزار بسته کمک معیشتی و توزیع آن در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ویروس کرونا نقش مهمی در این امر خداپسندانه از خود نشان دادند.

وی افزود: کمک‎های مومنانه مردمی در دوران سخت شیوع ویروس کرونا نشان داد، مردم در دوران سخت مانند دوران چنگ هشت ساله دفاع مقدس، همواره در حمایت و دستگیری از یکدیگر کوتاهی نمی‌کنند.

پیری ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و طی چندین مرحله توسط نیروهای جهادی و تشکل‌های مردم نهاد دفاع مقدس استان اجرا و طی آن خانواده‌های زیادی در استان بسته‌های معیشت خود را دریافت کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: دوران شیوع کرونا، دوران سخت دفاع مقدس را در اذهان تداعی کرد و همدلی مردم را نسبت برای کمک به یکدیگر و حمایت از کادر درمان به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار