جانشین فرمانده ناجا:

دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردمی در انتخابات هستند

سردار رضایی با تاکید بر حضور فعال و هوشمند خانواده‌های ناجا در انتخابات پیش رو گفت: دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردمی در انتخابات هستند.
کد خبر: ۴۵۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ - 03May 2021

دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردمی در انتخابات هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا امروز در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی استان در ساری، با بیان اینکه نیروی انتظامی، سازمان  دوستی و برادری است، اظهار داشت: لازمه مودت و دوستی، روحیه انقلابی و ایثارگری است.

وی از شهدا و خانواده آنان به عنوان یکی از سرمایه های مهم نیروی انتظامی یاد کرد و افزود: شهدا تابلو و نماد نیروی انتظامی هستند.

جانشین فرمانده ناجا به دیدار با خانواده شهید عبدی از شهدای نیروی انتظامی استان مازندران که در سال ۱۳۶۹ در منطقه سیستان و بلوچستان در راه مبارزه با مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، اشاره کرد و افزود: مادر بزرگوار و همسر گرامی این شهید با فداکاری و ایثار توانسته‌اند، فرزندانی مومن و تحصیل‌کرده را تحویل این نظام دهند که مایه فخر و مباهات است.

این مقام ارشد انتظامی خدمت صادقانه در این سازمان را در مسیر بندگی خداوند دانست و تصریح کرد: امروز افتخار ما زندگی در عصر انقلاب اسلامی و خدمت در لباس مقدس نیروی انتظامی است، چرا که این نیرو احکام دین را در جامعه ساری و جاری می کند.

سردار رضایی آرامش و آسایش جامعه را بواسطه مجاهدت و خدمت شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی از مرزها تا شهرها دانست و افزود: لباس مقدس نیروی انتظامی، لباس بندگی خدا و عبادت است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر تقویت فرهنگ سازمانی، گفت: اگر بخواهیم سازمانی پویا، انقلابی و یکپارچه داشته باشیم باید عیب و ضعف خود را در درون آن حل کنیم.

وی یکی از مولفه‌های مهم در فرهنگ سازمانی را خوش بینی، مثبت گرایی و بالعکس منفی گرایی نسبت به دشمنان برشمرد و افزود: هم آینه بودن و مثبت اندیشی، لازمه شکوفایی سازمانی است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه استان مازندران، استانی شهید پرور و انقلابی در طول دوران دفاع مقدس با ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید بوده و از نعمت و مواهب الهی دریا و جنگل برخوردار است، افزود: رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی از سوی مسافران و گردشگران مورد انتظار مردم ولایتمدار این استان در ایام تعطیلات است.

جانشین فرمانده ناجا در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو بر حضور فعال و هوشمندانه خانواده کارکنان ناجا و حضور حداکثری تاکید کرد و افزود: دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردمی هستند.

وی امنیت برگزاری انتخابات را بر عهده نیروی انتظامی دانست که دیگر سازمان ها در کنار آن موظف به همکاری با پلیس هستند و این موضوع، ماموریت بزرگ نیروی انتظامی است.

سردار رضایی با تاکید بر اشراف اطلاعاتی و تسلط بر موضوعات در ایام انتخابات، افزود: باید با تسلط و تمرکز بر نقاط ضعف حریف، نسبت به بر هم زدن آرایش و تحمیل اراده از هرگونه اقدامات مخرب جلوگیری کرد.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به موضوع اراذل واوباش و قدرت نمایی آنان در جامعه، گفت: تکیه گاه مردم در برابر اراذل و اوباش حاکمیت است و برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی با اراذل واوباش موجب اعتماد مردم به ناجا می شود.

سردار رضایی به سخنان و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش اشاره کرد و افزود: ایشان در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرمودند: این قشر اراذل، اوباش و چاقوکش که اقلیت محدود هستند، دستگاه های انتظامی باید با آنها برخورد کنند.

وی برخورد مقتدرانه پلیس با اراذل و اوباش را موجب رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم مومن و متدین ایران اسلامی دانست و بر تهیه پیوست های رسانه ای در طرح های مقابله ای با اراذل و اوباش و ارتقای احساس امنیت در جامعه با استفاده از ظرفیت رسانه ها تاکید کرد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات خوب پلیس فتا در حوزه مقابله با جرایم در حوزه سایبری بر توسعه فعالیت ها در حوزه امنیت اخلاقی و برخورد جدی با ولنگاری‌ها در این فضا تاکید کرد و افزود: امروز افتخار ما مدیریت بر فضای مجازی و اشراف بر این فضا است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار