مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

شهید مطهری همچون چراغی فروزان سرمشق و الگوی آحاد مردم شد

حجت‌الاسلام جهانبخشی با صدور پیامی هفته عقیدتی سیاسی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 03May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی هفته عقیدتی سیاسی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«پایداری و مقاومت در راه حق و تحمل رنج‌های این راه پر حادثه ضمن آنكه از ضروریات قطعی حركت در جهت اهداف متعالی و ارزش‌های الهی است مستلزم پایه و ریشه‌ای عمیق است تا آگاهی، روشن‌بینی، معرفت و بصیرت در پرتو آن شكوفا شود و تامین سلامت اخلاقی، فكری، تغذیه اعتقادی، سیاسی و تربیت اسلامی همه کارکنان به منظور ایجاد توانایی و آمادگی فكری و معنوی لازم در آنان برای حراست و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، فلسفه وجودی و مسئولیت اصلی مسئول عقیدتی و سیاسی می‌باشد.

دوازدهم اردیبهشت یادآور شهادت جانگداز فیلسوف فرزانه و فقیه والامقامی است که تمام عمر پر برکت خویش را در راه تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی (ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی‌ها، ضلالت و انحرافات فکری و اعتقادی سپری نمود و همچون چراغی فروزان سرمشق و اسوه آحاد مردم به‌ویژه فرهیختگان و تشنگان معارف ناب الهی قرار گرفت.

به تعبیر مقام معظم رهبری آثار و افکار شهید مطهری زیر‌بنای حکومت جمهوری اسلامی ایران است. ضمن گرامی داشت این روز و تبریک به تمام معلمان و دبیران و اساتید و تبریک هفته عقیدتی و سیاسی به همه مسئولین این نهاد و موفقیت روز افزون و مستمر نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزش‌های معنوی و تربیت جوانان مصمم و متدین در اجرای ماموریت‌ها و وظایف محوله، مرهون تعالیم و آموزه‌های فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و مجاهدت‌های مربیان و روحانیت متعهد و توانایی نظیر شهید مطهری (ره) است.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار