جانشین فرمانده ناجا خبر داد؛

جلوگیری از ورود ۵ هزار مسافر خارجی از مرز‌های شرقی

سردار رضایی گفت: مرزبانان ناجا در راستای پیشگیری از ویروس کرونای هندی از ورود ۵ هزار مسافر خارجی از مرز‌های شرقی جلوگیری کردند.
کد خبر: ۴۵۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 03May 2021

جلوگیری از ورود ۵ هزار مسافرخارجی از مرز‌های شرقی/ هیچ دغدغه‌ای برای امنیت انتخابات نداریمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در حاشیه سفر به استان مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی انتظامی هیچ دغدغه‌ای برای ایجاد امنیت پایدار در انتخابات آینده ندارد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به دلیل تجربه بالا، سازماندهی و پیش‌بینی‌های لازم در حوزه امنیت پایدار در انتخابات آینده حتی با افزایش صندوق‌های اخذ رای به جهت فاصله گذاری اجتماعی هیچ دغدغه‌ای ندارد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات مرزبانان نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از ویروس کرونای هندی در مرز‌های شرقی، تصریح کرد: مرزبانان پرتلاش و غیور نیروی انتظامی در این راستا از ورود پنج هزار مسافر خارجی که اغلب بنگلادشی، پاکستانی، افغانستانی و هندی بوده‌اند، جلوگیری کردند.

سردار رضایی با اشاره به کشف بیش از یک هزار تُن انواع مواد مخدر در سال گذشته گفت: از وزارت خارجه انتظار می‌رود نسبت به پیگیری لازم از مقام‌های بین المللی برای پاسخگویی در رابطه با خون‌های به ناحق ریخته شده شهدا در جلوگیری از ورود این مواد مخدر اقدامات لازم را انجام دهند. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار