فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

آغاز گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر

سردار «رزمجو» از آغاز مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در راستای کنترل و مهار بیماری کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: تیم‌های مراقبت و پیشگیری، مراقبت در منزل، نظارتی و حمایتی برای مرحله پنجم راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۴۵۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ - 03May 2021

آغاز گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در نشست قرارگاه جهادی طرح شهید سلیمانی استان بوشهر اظهار داشت: تیم‌های مراقبت و پیشگیری، مراقبت در منزل، نظارتی و حمایتی برای مرحله پنجم راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اجرای چهار مرحله طرح شهید سلیمانی و موفقیت‌های آن گفت: در چهار مرحله طرح شهید سلیمانی ۱۴۵ تیم مراقبت و پیشگیری با ۶۹۹ عضو خدمات لازم را ارائه کردند

رزمجو با اشاره به فعالیت ۱۹۲ تیم نظارتی با ۴۷۲ عضو افزود: در این راستا ۱۲۱ تیم حمایتی با ۴۱۶ عضو فعالیت کردند و ۲۵۰ کادر درمانی با این تیم‌ها همراه بودند.

وی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی استان بوشهر ۵۰ پزشک مشارکت داشته‌اند که در اجرا چهار مرحله طرح شهید سلیمانی در بخش ره‌گیری ۴۰۰ هزار نفر، تست تشخیص سریع ۵۷ هزار نمونه و ۲۷ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال قبل ۱۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی از سوی سپاه استان بوشهر با مشارکت جهادگران و بسیجیان در شهرها و روستاهای استان توزیع شد.

رزمجو بیان کرد: در فروردین‌ماه امسال ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان سبد غذایی توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان استان بوشهر تحویل آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان شد و این کمک‌ها ادامه دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: هفت هزار و ۳۱۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در دهه نخست ماه مبارک رمضان توزیع‌شده است که توزیع این بسته‌ها در دهه دوم و سوم این ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار