اعلام فراخوان تشکیل «انجمن نویسندگان دفاع مقدس» استان قم

مدیر هنری و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار ‌دفاع مقدس ‌قم از اعلام فراخوان تشکیل انجمن نویسندگان دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ - 05May 2021

اعلام فراخوان تشکیل انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم/// در حال تکمیل«وحید رسولی» مدیر هنری و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار ‌دفاع مقدس ‌قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق کتاب و از آنجا که در استان قم، نویسندگان بنامی در حوزه آثار حوزه دفاع مقدس حضور دارند، لذا موضوع تشکیل انجمن نویسندگان حوزه ایثار و شهادت با هدف ایجاد همدلی و همگرایی در امور سخت افزاری و نرم افزاری مربوطه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به امتیازات عضویت در انجمن مزبور عنوان کرد: چاپ کتب اعضای انجمن توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، عضویت در کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، اعطای حکم عضویت در انجمن، حضور در کارگاه‌های ملی نویسندگی دفاع مقدس همراه با اعطای گواهی معتبر گذراندن دوره‌های نویسندگی و اعطای کتب برتر دفاع مقدس به اعضای انجمن، بخشی از امتیازات حضور در انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم می‌باشد.

مدیر امور هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار  دفاع مقدس قم تصریح کرد: تمام علاقمندان عضویت در انجمن می‌توانند به شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ (وحید رسولی) در پیام رسان‌های واتساپ، سروش، ایتا و... پیام ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال ایتا به آدرس: @adabiathonariqom مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار