رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

جذب ۲۰۳ هزار حامی در پویش «ایران مهربان»

بختیاری با اشاره به اجرای پویش «ایران مهربان» با هدف جذب یک میلیون حامی جدید برای ایتام و محسنین، گفت: از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۲۰۳ هزار نفر به جمع حامیان ایتام کمیته امداد پیوسته‌اند.
کد خبر: ۴۵۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۵ - 05May 2021

جذب ۲۰۳ هزار حامی در پویش «ایران مهربان»سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۴۶ هزار فرزند یتیم و ۲۳۴ هزار فرزند محسنین از حمایت‌های نیکوکاران و حامیان بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: ۵۶۲ نفر از ایتام و ۱۲ هزار نفر از فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

وی ادامه داد: متوسط دریافتی ماهانه ایتام به ۵۲۲ هزار تومان و متوسط دریافتی فرزندان محسنین به ۲۶۰ هزار تومان در ماه رسیده است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اجرای پویش «ایران مهربان» با هدف جذب یک میلیون حامی جدید برای ایتام و محسنین، گفت: از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۲۰۳ هزار نفر به جمع حامیان ایتام کمیته امداد پیوسته‌اند که ۴۲ هزار نفر از آنان از ابتدای ماه مبارک رمضان به حامیان ایتام اضافه شده‌اند.

بختیاری افزود: مردم نیکوکار و یتیم‌نواز ایران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir یا از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ به جمع حامیان ایتام و محسنین بپیوندند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها