فرمانده حوزه 6 ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم خبر داد؛

توزیع 200 هزار پرس غذای گرم در مناطق کم‌برخوردار مشهد

«خلیلی» گفت: بسیجیان حوزه 6 میثم در مرحله اول از سلسله رزمایش‌های کمک مؤمنانه در سال گذشته 170 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع کردند و امیدواریم تا پایان ماه رمضان امسال نیز در مجموع 200 هزار پرس غذای گرم دیگر در میان مناطق کم‌برخوردار مشهد توزیع کنیم.
کد خبر: ۴۵۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ - 05May 2021

«علیرضا خلیلی» فرمانده حوزه 6 ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد اظهار داشت: ماه رمضان، ماه برکت، رحمت و مغفرت است. اسلام ناب محمدی که در ماه رمضان، ما را به گذشت، خیر، انفاق و احسان دعوت می‌کند، مبنای ایدئولوژیک انقلاب اسلامی است و لذا این دستور عبادی برای ما به عنوان بسیجی، یک تکلیف سیاسی واجب ایجاد می‌کند.

وی افزود: از زمانی که ملت قهرمان ایران آماج بمباران‌های حزب بعث قرار داشتند تا به امروز که مورد شبیخون فرهنگی دشمنان قرار گرفته‌اند، روحیه مواسات و ایثارگری به‌عنوان یک فضیلت ارزشمند فرهنگی و آموزه‌ای از تعالیم دفاع مقدس، بازکننده گره‌ها و رفع‌کننده مشکلات بسیاری بوده است.

فرمانده حوزه 6 ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم با اشاره به توزیع روزانه سه هزار پرس غذای گرم در حاشیه شهر مشهد خاطرنشان کرد: از سال گذشته و هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، بسیجیان و گروه‌های جهادی استان به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌نشین مشهد مقدس لبیک گفتند و با روحیه آتش به اختیاری خود، سلسله رزمایش‌های کمک مؤمنانه را در قالب اهدای بسته‌های معیشتی و توزیع غذای گرم میان اقشار کم‌برخوردار جامعه اجرا کردند.

وی ادامه داد: در سال گذشته، بیش از 170 هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های محروم و مستضعف طبخ و توزیع شد که گرچه حماسه بزرگی به شمار می‌رفت اما با توجه به چشم‌اندازهای بلند بیانیه گام دوم انقلاب، این نیاز احساس می‌شد که برنامه‌های محرومیت‌زدایی در قالب‌های سازمان‌ یافته‌تر پیگیری شود ولذا با آغاز ماه رمضان در سال جاری، مشارکت عمده و سراسری بسیجیان با همکاری کمیته امداد و اداره اوقاف سبب شد تا روزانه 3 هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین حاشیه‌نشینان شهر مشهد توزیع شود.

خلیلی عنوان کرد: به همت خیرین بسیجی، برنج و مواد خام مورد نیاز دیگر در اختیار قرارگاه مواسات بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم قرار گرفته است و امیدواریم تا پایان ماه رمضان، در مجموع 200 هزار پرس غذای گرم میان اقشار محروم و خانواده‌های مستضعف مشهدی توزیع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار