فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد؛

برخورد قاطعانه با عوامل شهادت مرزبان ناجا/ تا پای جان از قلمرو ایران اسلامی پاسداری می‌کنیم

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه با عوامل شهادت مرزبان ناجا در استان کردستان برخورد خواهیم کرد، گفت: همکارانم در نقطه صفر مرزی مشغول حراست از مرز‌ها هستند و با عزمی راسخ از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸ - 05May 2021

برخورد قاطعانه با عوامل شهادت مرزبان ناجا/ تا پای جان از قلمرو ایران اسلامی پاسداری می‌کنیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم تشییع پیکر پاک شهید ستواندوم «حسین نامور» از شهدای اخیر مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: شهادت این شهید مظلوم لیله‌القدر مرزبانی استان کردستان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، حضرت امام خامنه‌ای، همرزمان و خانواده معظم این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: ما امانتدار خون شهدا و راه شهدا و رزمندگانی هستیم که عاشقانه گام در مسیر عشق نهادند و با اهدای جان عزیز خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: پیام این شهید بزرگوار این است که ما مرزبانان با هرگونه تردد غیر مجاز، قاچاق کالا، قانون‎‌شکنی و وارد کردن اقلام ضد فرهنگی مبارزه و مقابله می‌کنیم و تا آخرین قطره خون در راستای دفاع از مرز و بوم میهن ایران اسلامی که هدیه هزاران شهید در خون خفته انقلاب و جنگ تحمیلی است، ایستادگی می‌کنیم.

سردار گودرزی تصریح کرد: اینجانب وظیفه دارم به عرض مرزنشینان غیور برسانم که همکارانم در نقطه صفر مرزی مشغول حفاظت و حراست از مرز‌ها هستند و با عزمی راسخ از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی این مزدوران و از طریق مقامات قضائی و مسئولان سیاسی و امنیتی استان پیگیر برخورد شدید با عوامل این جنایت خواهیم بود.

فرمانده مرزبانی ناجا اظهار داشت: قابل قبول نیست که عده‌ای متجاوز مرزی با استفاده از تاریکی شب دست به چنین اعمال جنایت کارانه و بزدلانه‌ای بزنند؛ روشن است چنانچه مجاهدت‌ها و شهادت مرزبانان نبود، مطمئنا متجاوزان امنیت شهر‌ها را دچار چالش می‌کردند.

سردار گودرزی با هشدار به عناصر خودفروخته و تروریست ها، گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی با تاسی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تحت زعامت حضرت امام خامنه‌ای تا پای جان از قلمرو ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار