رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

برنامه «تعلیم و تربیت» از سنگین‌ترین برنامه‌های سند راهبردی اعتلای بسیج است

سردار سلیمانی گفت: در طول این مدت فعالیت‌های ذیل برنامه‌های تعلیم و تربیت بسج رشد و اعتلای بسزایی داشته است. یکی از سنگین‌ترین برنامه‌های ما، ذیل سند راهبردی اعتلای بسیج، برنامه تعلیم و تربیت است.
کد خبر: ۴۵۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ - 05May 2021

۸ میلیون جوان مومن انقلابی باید محقق شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم و معارفه معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: یکی از سنگین‌ترین برنامه ها، ذیل سند راهبردی اعتلای بسیج، برنامه تعلیم و تربیت است. امیدواریم تحقق هشت میلیون جوان مومن انقلابی، عازم و پای کار، که مطالبه موکد و جدی مقام معظم رهبری است، با گسترش شمولیت نظام تربیتی بسیج و از طریق راهبرد (فرمانده مربی) به سر منزل مقصود برسد.

وی افزود: قدردانی می‌کنم از همه روحانیون و علمای معزز که در شبکه تربیتی بسیج عهده دار مسئولیت شده اند. تربیت یک نسل تمدن ساز، نقشی اساسی و مهم در پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: در طول این مدت فعالیت‌های ذیل برنامه‌های تعلیم و تربیت بسج رشد و اعتلای بسزایی داشته است. یکی از سنگین‌ترین برنامه‌های ما، ذیل سند راهبردی اعتلای بسیج، برنامه تعلیم و تربیت است. ان شالله با بهره گیری از علمای عزیز و منظومه فکری مقام معظم رهبری، تعمیق تعلیم و تربیت را با سرعت بیشتر طی خواهیم کرد؛ و در راستای بیانیه گام دوم و سند راهبردی اعتلای بسیج، در سال ۱۴۰۰ اعتلای کمی و کیفی در امر تربیت تحقق پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: از همه مجموعه‌ها و افرادی که در این امر خطیر با ما همکاری می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم. در طی این مدت اخیر که دوران فطرت امر تعلیم و تربیت بود، کم و کاستی‌ها و کم توجهی‌هایی صورت گرفته بود، تلاش گسترده و جهادی، حجت الاسلام جیحونی کاملا مشهود و برجسته بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای ادامه این مسیر از حجت الاسلام رضایی که از خانواده تعلیم و تربیت بسیج هستند و در مسئولیت‌های گوناگون از ناحیه و استان تا ستاد سازمان بسیج تجربه اندوخته اند و قریب ۴۰ ماه مسئولیت بسیج مساجد و محلات را به عهده داشتند، دعوت به قبول مسئولیت کردیم.

وی ادامه داد: از حجت الاسلام رضایی برای پذیرش این مسئولیت تشکر می‌کنیم و قطعا از تجربه‌ها و داشته‌های حجت الاسلام جیحونی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار