نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

نیروی قدس یکی از مولفه‌های قدرت ملی و اقتدار فراگیر جمهوری اسلامی ایران است

آیت‌الله بوشهری شهید سلیمانی و نیروی قدس را یکی از مولفه‌های قدرت ملی و اقتدار فراگیر جمهوری اسلامی دانست و گفت: آنچه که امروز باعث شده ایران در کانون توجه سیاست‌های بین‌المللی و عرصه‌های مختلف محاسبات نظم نوین جهانی قرار بگیرد اقتدار ایران در عرصه میدانی است.
کد خبر: ۴۵۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 05May 2021

شهادت حاج «قاسم سلیمانی» روح تازه‌ای در مکتب امام حسین (ع) دمیدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری»  امروز در ارتباط زنده تصویری با همایش «مکتب حاج قاسم، مقاومت فلسطین، بیداری اسلامی» در آستانه روز جهانی قدس اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی ستاره پرفروغ و بی غروب از سلسله ستاره‌های شهدای دنیای اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با تمام وجود در خدمت ولایت و پیشتاز در خط مقاومت بود افزود: ایشان عصاره و تجلی همه شهدای است که با ایمان، بصیرت، تقوا و اخلاق ولایتمداری، استکبارستیزی سعادتمند و به شهادت شدند.

امام جمعه بوشهر افزود: دشمن فکر می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی مکتب او، حرکت سپاه قدس و اقتدار میدانی ایران تضعیف می‌شود، اما همانگونه که کربلا و عاشورا اسلام را زنده نگه داشت، شهادت حاج قاسم سلیمانی  روح تازه‌ای در مکتب امام حسین (ع) دمید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، شهید سلیمانی و نیروی قدس را یکی از مولفه‌های قدرت ملی و اقتدار فراگیر جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: آنچه که امروز باعث شده ایران در کانون توجه سیاست‌های بین‌المللی و عرصه‌های مختلف محاسبات نظم نوین جهانی قرار بگیرد اقتدار ایران در عرصه میدانی است.

آیت الله صفایی بوشهر خاطرنشان کرد: اقتدار ایران در عرصه میدانی باعث شده امروز ایران در کانون توجه سیاست‌های بین‌المللی و عرصه‌های مختلف محاسبات نظم نوین جهانی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار