فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

سپاه قدس در برابر استکبار جهانی حماسه‌های بی‌بدیل خلق کرد

سردار رزمجو گفت: سپاه قدس به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی با اقتدار در برابر استکبار جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل غاصب ایستاد و حماسه‌های مهم و بی‌بدیل خلق کرد.
کد خبر: ۴۵۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ - 05May 2021

سپاه قدس در برابر استکبار جهانی حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امروز در همایش مکتب حاج قاسم، مقاومت فلسطین، بیداری اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای آثار درخشانی بوده است که در نقاط مختلف جهان خود را نشان داده است.

وی با اشاره به نقش مهم سپاه در ایستادگی در مقابل دشمنان این نظام و انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ آزادی خواهی و اسلام‌خواهی قلب آمریکا و اروپا را نشانه گرفته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به جایگاه والای سردار شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مولد انقلاب و تربیت شده در مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه روحیه مبارزه و جهادی شهید قاسم سلیمانی مبتنی بر تکلیف الهی بود افزود: سپاه قدس به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی با اقتدار در برابر استکبار جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل غاصب ایستاد و حماسه‌های مهم و بی‌بدیل خلق کرد.

سردار رزمجو از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی به دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی و جلوگیری از سلطه گری‌های استکبار جهانی اشاره کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی در مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری استکبار جهانی، طاغوت، طاغوتیان، داعش، رژیم صهیونیستی را شناخت.

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، قشرهای مختلف و مذاهب متعدد برای رسیدن به پیروزی نهایی وحدت، کارآمدی و همبستگی در مقیاس جهانی را سرلوحه کار خود قرار دادند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: انگیزه اصلی خیزش اسلامی و تجدید حیات اسلام در جهان به‌ویژه در فلسطین مرهون انقلاب اسلامی و حماسه آفرینی شهید سردار قاسم سلیمانی است.

وی گفت: سردار سلیمانی و سپاه قدس در جبهه‌های مقاومت بارها استکبار جهانی را به زانو در آورد و در مسیر بیداری اسلامی و حرکت به سمت آزادی قدس، رژیم صهیونیستی را آواره و سرگردان و استکبار را بی‌خاصیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار