معرفی ۱۵ شهید دستگاه قضایی قم در کتاب «در ستایش ایثار و شهادت»

شرح زندگی و شهادت ۱۵ شهید دستگاه قضایی استان قم، بخشی از کتاب شهدای قوه قضاییه با عنوان «در ستایش ایثار و شهادت» را تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۴۵۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ - 05May 2021

معرفی ۱۵ شهید دستگاه قضایی قم در کتاب «در ستایش ایثار و شهادت»به گزارش دفاع‌پرس از قم، کتاب «در ستایش ایثار و شهادت» کتابی است که به معرفی شهدای والامقام قوه قضاییه پرداخته و اطلاعات مفیدی از تلاش دستگاه قضایی در بسط و گسترش فرهنگ ماندگار ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شرح ایثار و مجاهدت ایثارگران و خانواده معظم شهدا را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

کتاب فوق با تلاش و همت دفتر مستند سازی دفاع مقدس معاونت اول، اقدامات و برنامه‌های اجرایی دستگاه قضایی را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سه بخش واحد‌های قضایی ملی و سازمان‌های وابسته، دادگستری کل استان‌های سراسر کشور و نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه تشریح نموده است.

درج گزارش‌های کامل و همچنین تشریح عملکرد و اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه و معرفی غرفه ها، امکانات و توانمندی‌های علمی و همچنین بیان گوشه‌ای از اسرار تاریخی و سرگذشت جنگ تحمیلی و حوادث آن بخش جذاب و انتهایی آن می‌باشد.

همچنین مشخصات و وصیتنامه ۱۵ شهید دستگاه قضایی قم بخش‌هایی از این کتاب را تشکیل می‌دهد.

کتاب ۲۳۸ صفحه‌ای «در ستایش ایثار و شهادت» در طلیعه سال جاری و در قطع وزیری توسط نشر شاهد به زیور طبع آراسته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار