فرمانده سپاه نکا خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای «خان‌طومان» در نکا

«شعبانی» از برگزاری یادواره شهدای «خان‌طومان» در نکا خبر داد و گفت: این مراسم جمعه هفدهم اردیبهشت با سخنرانی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ - 05May 2021

برگزاری یادواره شهدای «خان‌طومان» در نکابه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مجیدرضا شعبانی» فرمانده سپاه نکا امروز (چهارشنبه) در نشستی خبری با اصحاب رسانه با محوریت سالگرد شهدای خان‌طومان اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این نشست‌ها تبیین و تبلیغ، ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت در جامعه است که در این راستا انتظار داریم همه به‌ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی و کسانی که دلسوز انقلاب هستند پای کار بیایند و با حضور در محفل شهدا، یادواره‌ها و حتی غبارروبی گلزار شهدا دل‌های خودمان را جلا دهیم.

وی افزود: مراسم یادواده شهدای خان‌طومان در استان در حال برگزاری است که جمعه آخرین مراسم این هفته بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلای امام خمینی (ره) نکا برگزار می‌شود.

شعبانی گفت: یادواره سردار طوسی با رعایت شرایط بهداشتی در فضای مجازی و هشتگ سردار طوسی با تکرار فراوان در تمامی شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان دنیا پوشش داده شد که جای قدردانی دارد؛ امیدواریم در مراسم شهدای خان‌طومان با حضوری موثر برگزار شود.

فرمانده سپاه نکا گفت: باید بدانیم دشمن در منطقه و جهان با چه ترفند و برنامه‌ای جهت دلسردی، ناامیدی و عدم حضور مردم در منطقه برنامه دارد و امروز در هر سنگری وظیفه ما روشنگری و بصیرت مردم است.

شعبانی گفت: انتخابات اصل انقلاب و نظام است که همه اقشار جامعه باید طبق وظیفه خود در این امر شرکت کنند و با انتخاب آگاهانه فردی اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب و دشمنان را ناامید کنند.

وی گفت: میدان‌دار ما سرداری است که با شجاعت احیاگر اسلام در جبهه‌های حق بود و محبوب قلب مردم آزاده جهان است و دشمنان داخلی و خارجی هیچگاه نمی‌توانند محبوبیت این مرد بزرگ را در میان ملت‌های آزاده جهان کمرنگ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار