بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت روز قدس؛

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و مسأله اول جهان است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ - 06May 2021
روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و مسأله اول جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «اکنون در آستانه جمعه‌ای دیگر از جمعه‌های به یادماندنی آخر ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی قرار داریم که از سوی معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) روز قدس نامیده شد؛ همان لیلةالقدر تاریخ اسلام که تا مطلع الفجرِ نجات همه ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، باید با حفظ بیداری و هوشیاری خویش دست از تلاش مجاهدانه و وحدت محور برنداشته، همچون همیشه، تکلیف الهی و انسانی خود را ادا کنیم و با آرمان مقدس فلسطین و مردم مظلوم غزه تجدید میثاق نمائیم.

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است. آرمانی که متعلق به همه ابناء آزادی‌خواه بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.

روز قدس، روزی بزرگ است که با آرمان‌های انقلاب اسلامی عجین و هر سال با شور بیشتری در سراسر جهان و کشور عزیزمان، برگزار می‌گردد، امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا، بر خلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و ملل جهان ایجاد گردیده و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از فلسطین پرطنین‌تر از گذشته گردیده است تا رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان آن بدانند، که فلسطین مسأله اول امت اسلام است و در این راه هوشیار و پویاتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند.

گروه‌های مقاومت مردمی فلسطین در طول این سال‌ها دست از مبارزه با رژیم صهیونیستی برنداشته‌اند و رژیم اشغالگری که روزگاری آرزوی نیل تا فرات را در سر داشت، امروز هیمنه نظامی خود را با شکست‌های پیوسته سال‌های اخیر از دست داده و از حقه‌های سیاسی برای ادامه حیات خود استفاده می‌کند که به مدد الهی این خدعه رژیم غاصب نیز با شکست مواجه خواهد شد.

ملت بزرگ ایران اسلامی که همیشه در کنار همه مظلومان و ستمدیدگان جهان به‌ویژه ملت غیور فلسطین بوده، همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند؛ مقاومت تا زمان فراهم شدن بستر‌های مشارکت تمام فلسطینیان در یک همه‌پرسی برای تعیین سرنوشت خود را تنها چاره مشکل فلسطین می‌دانند و همه‌ساله در روز قدس، بر استمرار حمایت خود از این آرمان تاکید دوباره می‌کنند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، ضمن درود به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و تجدید پیمان با رهبر حکیم و توانمند جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای، تأکید می‌کند مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است.»

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار