برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در سال جاری برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ - 06May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در سال جاری با حضور استاندار گلستان، مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و فرماندهان نظامی و مدیران اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به تشریح مصوبات گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: تاریخ شفاهی تعداد 680 نفر از کارکنان ایثارگر استان، شامل 200 نفر از ایثارگران کارمند ادارات، 200 نفر از ایثارگران شهرداری های استان و همچنین تعداد 20 نفر از هر یک از 14 شهرستان استان، در حال اخذ و تدوین است.

سرهنگ کاظمی به تشریح دستورالعمل گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در سال جاری پرداخت و افزود: امید است با بهره گیری از تجربه موفق برنامه ها و فعالیت های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و ظرفیت های ارزشمند فراهم شده نسبت به گرامیداشت مناسبت های شاخص دفاع مقدس و مقاومت در سال 1400 اقدام شایسته انجام گیرد.

در ادامه هر یک از فرمانداران شهرستان های استان گزارشی از عملکرد خود در خصوص اخذ تاریخ شفاهی ایثارگران شهرستان ها و همچنین تدوین کتاب نقش هر شهرستان در دفاع مقدس، ارائه دادند.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار