بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس به مناسبت روز جهانی قدس؛

استکبار جهانی هرگز نخواهند توانست به زور در مقابل خواست یک ملت مقاوم بایستند

بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ - 06May 2021

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان 1400 و چهل و سومین سالروز ابتکار عمل مبارک امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس علیه اشغالگران سرزمین فلسطین و قدس شریف را گرامی می‌دارد‌.

بی‌تردید پاسداشت روز جهانی قدس؛ برگزاری تظاهرات بازگشت در غزه مقاوم و انتفاضه رمضانی اخیر در قدس‌، نوید فروپاشی رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی و آزادی سراسر سرزمین فلسطین بویژه قدس شریف و مسجدالاقصی را در دل مومنین، آزادی‌خواهان و حامیان جهانی ملت فلسطین دو چندان نموده است.

فروریختن هیمنه رژیم صهیونیستی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و مدعی دموکراسی‌، بعد از شکست‌های پی‌ در پی صهیونیست‌ها در صحنه‌های نبرد و تحمل ضربات سهمگین موشکی مقاومت بموازات خنثی شدن توطئه شوم معامله قرن و تداوم بحران سیاسی و اجتماعی در درون رژیم صهیونیستی را باید ثمره 73 سال پایداری و مقاومت در مقابل اشغالگران دانست که روز جهانی قدس الهام بخش آن به شمار می‌آید.

بی‌تردید بر اساس وعده حتمی الهی و به همت ملت مقاوم و قهرمان فلسطین و محور مقاومت، قدس، مسجد الاقصی و سرتاسر سرزمین تاریخی فلسطین آزاد خواهد شد و استکبار جهانی و حامیان رژیم جعلی صهیونیستی هرگز نخواهند توانست با تمسک به سلاح و زور در مقابل خواست یک ملت مقاوم و قهرمان بایستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها