مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:

استفاده از نخبگان در عرصه‌های مدیریتی از عوامل موثر در سرنوشت کشور است

حجت‌الاسلام «شجاعی‌مهر» گفت: لزوم چرخش و استفاده از نخبگان در عرصه‌های مدیریتی کشور، پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات، درصد مشارکت در انتخابات از دیگر عوامل موثر در سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰ است.
کد خبر: ۴۵۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ - 06May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «حسن شجاعی مهر» مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین به مناسبت هفته عقیدتی سپاه در جمع بسیجیان خواهر حوزه حضرت خدیجه (س) اظهار داشت: برای حفظ مکتب الهی و پرچمداری اهل بیت (ع) دو شرط بصیرت و صبر لازم است.

وی با اشاره به اهمیت مقوله بصیرت اضافه کرد: بصیرت برای دینداری و حفظ آن از اوجب واجبات است و هیچ مولفه‌ای به اندازه بصیرت نمی‌تواند ما را در سنگر الهی ثابت قدم نگه دارد.

این مسئول ادامه داد: هر ضربه‌ای که از ابتدای تاریخ تا کنون به ما وارد شده از بی بصیرتی ما بود و حوادث تلخ در زمان حضرت علی (ع) نشانه‌ای از بی‌بصیرتی خواص و مردم آن زمان نسبت به امام خود بود.

شجاعی‌مهر با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی و علمداری توسط بسیجیان در جامعه خاطرنشان کرد: دیروز‌ که هیچ احدی حاضر نبود مال و جانش را برای اسلام و پیامبرش نثار کند، حضرت خدیجه (س) به تنهایی پرچمدار اسوه بصیرت افزایی در زمان خود شد و امروز پرچم این مسئولیت مهم به دست بسیجیان مخلص است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) عنوان کرد: ما به عنوان یک بسیجی موظفیم نسبت به سرنوشت کشور خود مسئول و حساس باشیم و بصیرت یعنی تشخیص، مقابله یا دفاع از یک جریان سیاسی است.

وی خاطر‌نشان کرد: مولفه مهم دیگر در حفظ مکتب الهی، صبر و تحمل است و امیرالمومنین (ع) صبورترین فرد در زمان خود بود، ایشان برای حفظ مصالح نظام و اسلام ۲۵ سال سکوت اختیار کرد و خانه‌نشین شد چرا که در کار شیعه امام زمان راحتی و حلاوت معنا ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار