فرمانده سپاه مرند:

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک مومنانه است

سرهنگ «هنرور» گفت: ماه مبارک رمضان برترین ماه‌ها در نزد اوست و این ماه مبارک بهترین فرصت برای مواسات و کمک‌های مومنانه برای نیازمندان است.
کد خبر: ۴۵۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ - 06May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «محمدرضا هنرور» فرمانده سپاه شهرستان مرند در حاشیه رزمایش کمک‌های مومنانه ویژه لیالی قدر با بیان اینکه خداوند در ماه مبارک رمضان با رحمت، گذشت و عطوفت با انسان‌ها برخورد می‌کند، اظهار داشت: آمرزش گناهان و مغفرت خداوند در این ماه بیشتر بوده و ماه مبارک رمضان برترین ماه‌ها در نزد اوست و روزهای آن بهترین روزها و شب‌های این ماه برترین شب‌ها و ساعت‌های این ماه بهترین ساعت هاست و این ماه مبارک بهترین فرصت برای مواسات و کمک‌های مومنانه برای نیازمندان است.

فرمانده سپاه مرند‌ در خصوص کمک‌های مومنانه، گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا خیلی از شغل‌ها را در دنیا مختل کرده و لازم و ضروری است تا با یک همدلی و کمک مومنانه بفکر نیازمندان جامعه خود باشیم و در این راستا سپاه مرند در این ماه در تدام کمک مومنانه و رساندن آن بدست افراد نیازمند، کمک‌های مردم شریف و انقلابی و خیرین را در چندین مقطع جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع نموده است.

هنرور از عموم مردم خواست تا با شرکت در این امر مومنانه به جمع خیرین و بخشندگان در ماه ماه مبارک رمضان پیوسته و از برکات معنوی و اخروی آن برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها