بیانیه سپاه سیدالشهدا (ع) به مناسبت روز جهانی قدس؛

حباب امنیت ملی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت و بیداری اسلامی بی اثر شده است

سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ - 06May 2021

حباب امنیت ملی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت و بیداری اسلامی بی اثر شده استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از تهران، سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز شاهد این هستیم که دنیا به طور لحظه‌ای آمار قربانیان کرونا را رصد و رسانه‌ای می‌کند، اما هیچ یک از منادیان آزادی خواهی پیگیر قاتل و مسئول هزاران شهید و اسیر فلسطینی نیست!

اینک با گذشت بیش از ۴ دهه از اعلام روز قدس از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، لیله القدر تاریخ اسلام به تعبیر مقام معظم رهبری در حالی فرا می‌رسد که جهان اسلام همچنان آماج توطئه‎‌های صهیونیسم جهانی قرار دارد.

روز قدس روز وحدت جهان اسلام برای حمایت از ملت فلسطین و روز انزجار ملتی است که با تقدیم فرزندان خود، قدرت پوشالی صهیونیسم جنایتکار را عیان نموده و بازی تحریف و ادعا‌های دروغین آنان را نمایان ساخته است، این روز از مهم‌ترین ایام مقابله محور مقاومت و مردم مسلمان در برابر ظلم محسوب می‌شود.

رژیم صهیونیستی طعم تلخ ضربات کاری جبهه مقاومت و انتفاضه مقتدر فلسطین را بیش از پیش چشیده است و زندگی در پناهگاه را انتخاب کرده است، اکنون حباب امنیت ملی صهیونیست‌ها و قدرت نظامی هم‌پیمانانشان در برابر مقاومت و بیداری اسلامی بی اثر شده ‌و روند تحولات منطقه خبر از نابودی حتمی این رژیم می‌دهد.

ملت سرافراز ایران و دیگر مسلمانان جهان امروز بار دیگر در معرض آزمون بزرگ حمایت از مظلومین فلسطین و برائت از کفر و کبر قرار گرفته است.

بدین وسیله فرماندهی، آحاد پاسداران و بسیجیان این سپاه امسال نظر به محدودیت‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی، همراه ملت غیور ایران ضمن تجدید میثاق با پیر جماران در وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف یاد فلسطین را زنده نگه داشته و با بهره از فرصت‌های دیگر از جمله رسانه حمایت بی دریغ خود را از آزادی قدس شریف اعلام می‌داریم و اطمینان می‌دهیم لحظه‌ای از این آرمان غفلت نخواهیم کرد، همچنین از تمام آزادیخواهان جهان خصوصاً مردم شهیدپرور ایران دعوت می‌نماید تا با بزرگداشت روز جهانی قدس بار دیگر خشم انقلابی خود علیه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به نمایش گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار