بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس؛

ملت ایران راه شهید سلیمانی را ادامه خواهد داد

اداره‌‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس‌ ‌بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 06May 2021

ملت ایران راه شهید سلیمانی را ادامه خواهد داد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس‌ بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

ضمن محكوم نمودن جنايات رژيم غاصب صهيونيستی و كشتار مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين و قرارداد ننگین و ظالمانه معامله قرن و نیز شیطنت‌های روباه صفتانه در خرابکاری سایت هسته ای نطنز، در آستانه‌ آخرین جمعه ماه رمضان مردم ایران اسلامی یک بار دیگر ندای عدالت‌خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و دیگر ملت های تحت ستم منطقه سر خواهند داد و اثبات خواهد کرد همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی است که راه قیام را برگزیده و بر ستمگران می‌شورند.

در آخرین آدینه ماه رمضان امسال یک بار دیگر بر حمایت از آرمانهای فلسطین اصرار ورزیده و با حضوری پرشورتر برحمایت ازآرمانهای مقاومت و محکوم نمودن مذاکرات فریب کارانه معامله قرن تاکید خواهیم کرد.

امسال در روز قدس به همه بانیان وعاملان وحامیان تحریم ها با قاطعیت اعلام می کنیم که ایران اسلامی با تأسی از فرامین راهگشای امام خمینی (ره) و رهبرفرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به راه شهید سلیمانی ادامه داده و حامی همه انسان‌های مظلوم جهان خواهد بود.

اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با صدور این بیانیه در آستانه روز جهانی قدس و نیز سالروز فتح خرمشهر، فتح ارزشهای اسلامی و با امید به آزادی قدس عزیز و برقراری عدل و عدالت و سقوط همه خودکامگان و ظالمان جهان از مردم شریف و شهید پرور استان دعوت به عمل می آورد تا همچون سایر هموطنان عزیز در تبعیت از فرامین امام ‌(ره) و ستاندن آه مظلومین الگوی جهانیان هم دل و هم قسم از هیچ کوشش در راه احقاق حق مردم مظلوم فلسطین دریغ نکنند.

‌از مردم روزه‌دار، شريف، ولايتمدار و شهيدپرور استان اردبيل، خانواده معظم شهدا و ايثارگران و بسيجيان عزيز دعوت می‌شود ضمن پيمان قلبی مجدد با آرمانهای امام راحل و منويات مقام معظم رهبری و میثاق مجدد با سیدالشهدای مقاومت، کابوس اسرائیل، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطين اعلام داشته و آنان را در این ماه پر برکت از دعای خود بی نصیب ننمایند.

 باشد که بزودی و طبق وعده به حق حضرت امام خامنه ای عزیز شاهد آزادسازی قدس شریف باشیم. إن‌شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها