حاج قاسم گفت اولین سوال در قیامت از ما این است که برای قدس چه کردید؟

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: در آخرین دیداری که با حاج قاسم سلیمانی داشتیم، ایشان گفت که اولین سوالی که در قیامت از ما خواهد شد این است که برای قدس چکار کردید.
کد خبر: ۴۵۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ - 06May 2021

حاج قاسم گفت اولین سوال در قیامت از ما این است که برای قدس چه کردیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نشست آزادی قدس نزدیک است، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور نمایندگان جنبش‌های مقاومت فلسطین و از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد.

در این نشست، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اعلام این خبر که روز گذشته رهبران مقاومت حمایت خودشان را از فلسطین اعلام کردند، اظهار داشت: امیدواریم با حمایت امت اسلام به زودی شاهد آزادی قدس باشیم.

وی گفت: در آخرین دیداری که با حاج قاسم سلیمانی داشتیم، ایشان گفت که اولین سوالی که در قیامت از ما خواهد شد این است که برای قدس چکار کردید.

ابوشریف با بیان اینکه امروز اهالی قدس با چالش‌هایی مواجه هستند، گفت: با این وجود، آن‌ها در حال مقابله با صهیونیست‌ها هستند و امیدواریم حرکت آن‌ها تبدیل به انتفاضه بزرگ شود، البته این امر دشوار است و بدون حمایت رهبران جهان اسلام امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار