مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) آوج:

روز قدس مانور قدرت مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس است

حجت‌الاسلام «جلالی» گفت: روز قدس مانور قدرت و انسجام مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس است.
کد خبر: ۴۵۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ - 06May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «سید‌رضا جلالی» مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) آوج با بیان اینکه روز قدس مانور قدرت و انسجام مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس است، اظهار داشت: این روز با وفاق بیشتر مسلمانان باعث شود ریشه رژیم صهیونیستی برای همیشه نابود شود.

جلالی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: حضور مردم در این روز، خط بطلانی بر ادعاهای بی‌اثر اسراییل و استکبار جهانی است.

وی رژیم اسرائیل را یک غده سرطانی و خشن و خون آشام توصیف کرد و افزود‌: آنان از هیچ ظلم و ستمی به مردم بی دفاع فلسطین دریغ نکردند.

این مسئول افزود: اگر روزگاری رژیم صهیونیستی در منطقه حضور داشته و ادعای ارتش چهارم به خود می‌داده‌، به صراحت مشاهده کردیم که در جنگ شش روزه مقابل مسلمانان کمتر از یک هفته شکست را پذیرفت.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه آوج ابراز داشت: از گذشته نیز علما و فقها‌، این رژیم را به رسمیت نشناخته و این رژیم را همواره غاصب و منفور بر می شمردند.

جلالی با اشاره به اینکه مرور زمان نیز نامشروع بودن رژیم صهیونیستی اسرائیل را ثابت می کند این رژیم از ابتدای شکل گیری فاقد مشروعیت بوده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز قدرت و هویت رژیم صهیونیستی روز به روز رو به افول و بلکه رو به نابودی است.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) آوج با بیان اینکه روز قدس باعث همگرایی و وحدت مسلمانان علیه اسرائیل و ایادی استکبار است، خاطر‌نشان کرد: مسلمانان باید با تمام قدرت سیاسی‌، نظامی و فرهنگی علیه دشمان قیام کرده و با بصیرت و بیداری ضمن نابود کردن غده سرطانی اسرائیل زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) شده و مدینه فاضله را تشکیل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار