جانشین فرماندهی انتظامی گیلان:

خلاقیت و نوآوری باعث تسهیل در ماموریت‌ها و ارتقاء توان عملیاتی می‌شود

«حسن‌پور» توجه به حوزه هوشمندسازی پلیس را یکی از اولویت‌های مهم ناجا برشمرد و گفت: خلاقیت و نوآوری در استفاده از سامانه‌ها و ابزار‌های موجود در ماموریت‌های پلیس باعث تسهیل در ماموریت‌ها و ارتقاء توان عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ - 06May 2021

خلاقیت و نوآوری باعث تسهیل در ماموریت‌ها و ارتقاء توان عملیاتی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «حسین حسن‌پور» جانشین فرماندهی انتظامی گیلان در اولین جلسه هوشمندسازی پلیس که امروز (۱۶ اردیبهشت) در سالن کوثر ستاد انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: هماهنگ‌سازی، هم‌افزایی و استفاده مؤثر از ظرفیت‌های موجود در ماموریت‌ها در ارتقاء و هوشمندسازی پلیس موثر است.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان توجه به حوزه هوشمندسازی پلیس را یکی از اولویت‌های مهم ناجا برشمرد و تصریح کرد: خلاقیت و نوآوری در استفاده از سامانه‌ها و ابزار‌های موجود در ماموریت‌های پلیس باعث تسهیل در ماموریت‌ها و ارتقاء توان عملیاتی می‌شود.

وی استفاده موثر از افسران عملیاتی باهوش و خلاق را ضروری دانست و افزود: اشراف مناسب در استفاده از سامانه‌ها و ابزار‌های هوشمند در تحرک‌بخشی و سرعت به ماموریت‌های محوله بسیار مهم است.

حسن‌ور متذکر شد: خلاقیت فرماندهان در استفاده از سامانه‌های فناوری اطلاعات درون سازمانی مانند سامانه سپاپد، سپاس و سامانه‌های برون‌سازمانی مانند اپلیکیشن‌های موقعیت‌یابی و‌... نشان دهنده هوش و ذکاوت است و بر بهره‌برداری از سامانه‌ها برای پیشبرد و هدایت عملیا‌ت‌های محوله تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها