‌آیت‌الله علم‌الهدی:

نفرت از اسرائیل به واقعیت جهانی مبدل شده است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ - 06May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی با صدور پیامی تکریم و بزرگداشت روز جهانی قدس را به عنوان یک فریضه اجتماعی در کنار روزه دانست.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَقَضَیْنَا إِلَىٰ بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا

جنایات نابکارانه رژیم اشغالگر قدس از ابتدای انجام ماموریت استعماری بریتانیای جلاد و آدم‌کش در پایان جنگ جهانی دوم تا به امروز که بیش از هفتاد و پنج سال می‌گذرد، روز به روز در اعمال فجیع و جنایات شنیعی که انجام می‌دهد انسانیت را شرمنده ساخته است که انسان ممکن است دست به جنایاتی بزند که در سیمای زندگی حیوانی هیچ درنده‌ی خشن یافت نشود.

از ابتدای پیروزی انقلاب مقدس اسلامی که به دستور امام بزرگوار قهرمان‌ساز روز جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس نام‌گذاری شد، جنایات وحشیانه این رژیم متجاوز مشهور جوامع و ملل جهان شده، نفرت از اسرائیل امروز به صورت یک واقعیت جهانی درآمده است لذا تکریم و بزرگداشت روز قدس به صورت یک فریضه اجتماعی در کنار روزه ماه رمضان درآمده و همه ساله حماسه روز قدس به وسیله‌ی شما مردم غیور و انقلابی خراسان در راهپیمایی‌های شکوهمند جلوه‌ی بزرگ استکبار ستیزی را به منصه بروز و نمایش می‌گذاشت.

متاسفانه با پیدایش ویروس منحوس کرونا، امسال دومین سال است که از اجرای این برنامه انقلابی ملت ما محروم شده‌اند. امید است شما عزیزان در عرصه‌ی فضای مجازی و حضور در صفوف نماز جمعه با حفظ پروتکل بهداشتی این حماسه را به اندازه میسور جبران نمایید.

به امید نابودی رژیم ناپاک اسرائیل و ارباب جنایتگرش استکبار آمریکایی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار