بیانیه سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی به مناسبت روز قدس؛

روز قدس، روز یادآوری آرمان و هدف مقدس و بزرگ جامعه اسلامی است

سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ - 06May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی خراسان رضوی در بیانیه‌ای به تبیین ضرورت استمرار ملت‌های مسلمان بر مطالبه آرمان رهایی قدس شریف از اشغال صهیونیسم جنایتکار پرداخته است.

در این بیانیه آمده است:

تدبیر حکیمانه امام خمینی‌ (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز را به جنبشی فراگیر و مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرده است. میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت، انسجام اسلامی و انقلابی‌گری در مقابل زورگویان و قلدران جهانی است.

مسئله قدس، مسئله اول جهان اسلام و قبله اول مسلمین و روز یادآوری آرمان و هدف مقدس و بزرگ جامعه اسلامی در بازپس‌گیری قطعه‌ای جدانشدنی از جهان اسلام است که توسط رژیمی جعلی با تبانی و همفکری دولت‌های استعماری به جهت سرکوبی و استعمار ملل اسلامی به اشغال درآمد تا همچون لکه‌ای ننگین دامان ملل آزاده و مسلمان جهان را آلوده کرده و به مانند غده‌ای سرطانی در بدنه امت اسلامی خودنمایی کند.

هر چند که به فرموده امام خامنه‌ای، رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی ۲۵ سال آینده را هرگز نخواهد دید و نابودی آن حتمی است و لذا همه مسلمانان جهان باید همت مضاعف به خرج دهند تا حکام مرتجع و خائن منطقه و برخی سردمداران کشور‌های اسلامی دست از خیانت بردارند تا این آرمان بزرگ زودتر از موعد محقق شود. در آستانه روز جهانی قدس، جامعه ستایشگران مذهبی خراسان رضوی ضمن حمایت جدی از حقوق به‌حق ملت فلسطین چند نکته را اعلام می‌دارد:

رژیم جعلی در منطقه به مثابه ویروس کشنده کرونا به جان مسلمین افتاده و همه آزادمردان و مجاهدان عالم باید بسیج شوند و تا آخرین نفس و با استعانت از الطاف خفیه الهی، تا نابودی کامل این ویروس منحوس صهیونیستی از سر مسلمانان جهان از پای ننشینند. همان‌طور که سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان فرمود: «اِنَّنا الیَومَ اَقرَبُ ما نَکونُ اِلَی القُدس»، ضربات اخیر علیه منافع رژیم اشغالگر قدس به عنوان پیش لرزه‌های فروپاشی و نابودی، عمق ناتوانی و شکنندگی رژیم جعلی را اثبات کرد و رسالت مسلمانان است تا برای تعیین تکلیف کشور فلسطین توسط ساکنین این مناطق با دعوت جهانیان برای برگزاری رفراندوم در سطح سرزمین‌های اشغالی اقدام عاجل به عمل آورند.

صهیونیست‌های غاصب بدانند امت واحده جهان اسلام تحت هر شرایطی از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت می‌کنند و عبارات مضحکی از قبیل معامله قرن و انتقال پایتخت رژیم جعلی به بیت المقدس و خیانت برخی حکام مرتجع و حمایت‌های همه‌جانبه غرب هیچ گونه خللی در عزم انقلابی مسلمانان در بیرون راندن و نابودی رژیم کودک‌کش و غاصب از منطقه ایجاد نخواهد کرد. جبهه مقاومت در جهان اسلام با راهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ساماندهی محور مقاومت و جانفشانی سربازانی چون شهید سلیمانی در مقابله مؤثر با رژیم صهیونیستی از مسئله فلسطین که رأس همه مسائل و مشکلات جهان اسلام است دفاع جانانه‌ای به عمل آورده است.

دنیا بداند اگر رژیم جعلی به افول خود نزدیک و دچار حیات نباتی شده است، مرهون فداکاری سردار دیپلماسی شهید سلیمانی این بزرگ‌مرد میدان ایثار و شهادت بوده که سیاست عزت‌مدار جمهوری اسلامی را با دیپلماسی جهادی در عرصه میدان‌های سخت به پیش برد و باعث کرامت محور مقاومت و پیروزی ما شد و اکنون مدعیان سیاست باید در مکتب این شهید والامقام تلمذ کنند تا شاید الگوی حاج قاسم را در میادین سیاست و دیپلماسی درک نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار