سردار «اسلامی»

وحدت و همبستگی مسلمانان جهان، رؤیاهای صهیونیسم را آشفته می‌کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در پیامی فرارسیدن روز جهانی قدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ - 06May 2021

وحدت و همبستگی مسلمانان جهان، رؤیاهای صهیونیسم را آشفته می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در پیامی فرارسیدن روز جهانی قدس، روز همبستگی و وحدت امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌منظور حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با رژیم صهیونیسم به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند و از مسلمانان سراسر جهان خواستند برای کوتاه کردن دست دولت غاصب اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و هر سال در این روز طی مراسمی همبستگی بین‌المللی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز بر این باور هستند که گرامیداشت روز جهانی قدس، موجب می‌شود فلسطینیانِ موردتهاجم دولت اسرائیل، احساس تنهایی نکنند و بتوانند مقاومت کنند. سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان نیز باور دارد که اسرائیل نه‌تنها خطری برای فلسطین، بلکه خطری برای امنیت، صلح و استقلال تمام کشور‌های منطقه است.

افزایش فعالیت جریان مقاومت در کشورهای اسلامی نشان می‌دهد که آینده از آن مقاومت است و اگر این جریان به همت و با پشتکار جوانان انقلابی کشورهای اسلامی تداوم یابد، طبق فرمایش مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و نابودی این رژیم و خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا محقق و این منطقه توسط کشورهای اسلامی اداره خواهد شد.

قلب تمام مسلمانان جهان برای حمایت از قدس مقدس و دفاع از ملت مقاوم فلسطین می‌تپد و همه باقدرت دست‌به‌دست هم خواهند داد تا خاک فلسطین آزاد شود و ندای پیروزی مردم مظلومش به گوش همگان برسد. مسلمین هیچ‌گاه از آرمان‌های خود دست نخواهند کشید و همواره به مبارزان فلسطینی این نوید را می‌دهند که در این راه تنها نیستند و مسلمانان یار و یاور آنان خواهند بود. اتحاد و همبستگی مسلمانان به هیچ ابرقدرتی اجازه حکومت نمی‌دهد.

روز جهانی قدس نماد وحدت و همبستگی مسلمانان و نمایانگر گام‌های استوار امت‌های مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم غاصب، زورگو و جنایتکار بوده و عهدی مقدس میان مسلمانان جهان است تا با اتحاد و همدلی، رؤیاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را آشفته و مسیر را برای تحقق اهداف مسلمانان در راستای آزادسازی قدس هموار سازند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم‌وطنان و ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌دارم و از تمام مسلمین جهان می‌خواهم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند تا بتوانیم هم‌صدا با یکدیگر فریاد بیزاری از دشمنان قدس شریف را سردهیم و بااقتدار ثابت کنیم که پیوندی عمیق میان سرنوشت قدس و مسلمانان برقرار است. امید آن می‌رود به‌زودی شاهد آزادسازی قدس شریف در سایه برافراشته شدن پرچم حکومت مهدوی (عج) باشیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها